כסף וצרכנות

רמי לוי, ויקטורי או זול ובגדול: אותו מוצר, פער של 1,000% במחיר

בסקר מחירים ענק שנערך נבדקו 10 רשתות שיווק בירושלים, ביניהן התגלו פערים מטרידים. אך הפער הגדול ביותר נמצא במחירי העגבניות, עם הפרשים חריגים במיוחד במחיר
דסק צרכנות | 
רמי לוי, אייל רביד (צילום shutterstock, שלומי יוסף, יחצ)
העיר הגדולה ביותר בישראל, ירושלים, היא כמובן גם העיר בה קונים הכי הרבה. לשם כך, בעיר הבירה ישנן הרבה מאוד רשתות שיווק שמתחרות על הצרכנים, בהן רשתות קטנות ופחות מוכרות, או הרשתות המובילות בישראל. אבל מה פערי המחירים ביניהן?
ד"ר חזי גור מזרחי ערך ל"מעריב" השוואת סלי קניות בין 10 רשתות בעיר הבירה, ומצא פערים מפתיעים במיוחד. מדובר בסקר ענק, בו נבדקו לא פחות מ-162 מוצרים בהם מוצרי יסוד, בשר ודגים, פירות וירקות, מוצרי חלב, מוצרי ניקיון ועוד.
ההפתעה הגדולה ביותר מגיעה מגזרת הירקות, שם נמצאו פערים מטרידים במיוחד. קילו עגבניות ברשת ויקטורי נמכר במחיר שווה לכל כיס של שקל אחד בלבד. גם ברשת רמי לוי שיווק השקמה המחיר היה זול ועמד על 2.90 שקל. אלא שברשת זול ובגדול, שממש לא משקפת את שמה, נמצא כי ק"ג עגבנייה נמכר ב-9.90 שקל, פער מטורף לכל הדעות של כמעט 1,000%. 
באופו כללי, בבדיקה הנרחבת שנערכה נמצא כי רשת רמי לוי שיווק השקמה היא הרשת הזולה ביותר בעיר. אחריה אושר עד, שערי רווחה ויוחננוף, שנמצאו גם כן כזולות מאוד. מכאן זה רק עולה ועולה. אחריהן הרשתות נטו חיסכון, שופרסל דיל, שוק העיר, וויקטורי. הרשת השנייה הכי יקרה מכולן שוב זו רשת זול ובגדול, כאשר הרשת היקרה ביותר שנמצאה היא רשת מעיין 2000.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה