כסף וצרכנות
רמי לוי, יוחננוף ו-ויקטורי מקפיצות מחירים: זה הפרי שהתייקר ב-368%
סקר שנערך במכון לחקר הקמעונאות קובע: עליות מחירים משמעותיות כמעט בכל קטגוריה ברשתות השיווק בישראל. אלו המוצרים שעליהם תצטרכו לשלם יותר במהלך הביקור בסופרמרקט
לאחר חגי תשרי, לקוחות רבים נאלצים להתמודד עם עליות משמעותיות במחירי המוצרים הנמכרים בסופרמרקטים בישראל. על פי הסקר שנערך במכון לחקר הקמעונאות ופורסם באתר "וואלה", מחיר הרימון קפץ בלמעלה מ-368% ברשת יוניברס, ביותר מ-107% ברמי לוי ובכ-62% בוויקטורי. ברשתות קרפור ושופרסל נרשמו עליות של עשרות אחוזים באגף הפירות והירקות.
מחירו של המלפפון זינק ביותר מ-200% ברמי לוי ובשופרסל, בעוד שברשת קרפור נרשמה עלייה של כ-17%. הבצל היבש עלה ביותר מ-116% ברשת השיווק של רמי לוי, ברשתות אחרות נרשמה צמיחה של 50% ל-70% ברוב הרשתות האחרות. מחיר העגבניות קפץ ב-110%, ברמי לוי וביוניברס נרשמה עלייה חדה במחירים בגובה של 69%.
ביחס למוצרים המתועשים הנמכרים ברשתות השיווק השונות, התמונה די מדאיגה. מחירו של ממרח שוקולד השחר קפץ ביותר מ-150% בשופרסל, בכ-136% ברמי לוי וביותר מ-100% ביוחננוף. ממרח שוקולד פרה גדל בכ-50% ברשת ויקטורי. חובבי הטחינה הגולמית יתעצבו לדעת כי הממרח של מותג בארכה התייקר אף הוא ומחירו עלה בכ-61% בקרפור.
ביחס לקטגוריית מוצרי הרחצה, שמפו פינוק (700 מ"ל) התייקר באופן משמעותי ומחירו צמח ביותר מ-86% בשופרסל. על פי הסקר שנערך במכון לחקר הקמעונאות, מחירו של המוצר עלה ב-72% בויקטורי וב-53% ברמי לוי.
עוד ב-
קפה טורקי עלית, אחד המוצרים האהובים ביותר על הישראלים, התייקר ומחירו זינק בכ-69% ברמי לוי. מוצרים בסיסיים נוספים שרשמו עליות במחירים הם מגבוני האגיס ופילה מושט קפוא. על פי תוצאות הסקר, מחירי המגבונים זינקו בכ-32% והדג הקפוא עלה בכ-31%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



