כסף וצרכנות
מעיין אדם הכריעה: זה איש העסקים שיובל את מועדון הצרכנות שלה מאמי
אשת התקשורת ממשיכה להרחיב את האימפריה העסקית שלה, עם מינוי מנכ"ל למועדון הצרכנות שלה שרק בחודשיים האחרונים יצא בכמה מהלכים חזקים. זהו איש העסקים שיוביל את מועדון הצרכנות של מעיין אדם
מועדון הצרכנות של מעיין אדם, מאמי (MAMI) מעלה הילוך עם כניסתו של מנכ"ל חדש בדמותו של אופיר יוסף, לשעבר מנכ"ל easy. בכך אדם משלימה את הכוורת סביב מועדון הצרכנות הפופולארי שלה.
אדם, 37, שהקימה את מועדון הצרכנות יחד עם איש היח"צ אלעד רגב, הכניסה באוקטובר האחרון את אחיה ירדן לשותפות ובעלות בחברה, ובמהלך החודש גם הכריזה על השקת מועדון הלקוחות החדש שלה, "מאמי פלוס", המציע למנויות ולמנויים חבילה מורחבת של הטבות, הנחות ומתנות.
כל זאת לאחר שבאוגוסט האחרון גם החלה עם שיתוף פעולה משמעותי עם ישראכרט, כאשר במסגרת ההסכם צפוי בקרוב להיחשף כרטיס אשראי ייחודי שיוצע ללקוחות מועדון Mami, אשר יכלול סל עשיר של הטבות, שירותים מתקדמים, והפתעות נוספות שייחשפו בהמשך הדרך.
על הקמת מועדון מאמי, כתבה אדם בעבר מה הוביל אותה לכך "אני משרתת ציבור כל חיי.
הייתי 8 שנים בצבא, 4 שנים בכנסת ובממשלה ואני כבר 6 שנים בתקשורת. כשנכנסתי לאינסטגרם ראיתי בו עוד זירה לעשייה ציבורית, להצפה של נושאים חברתיים ופולטיים ובעיקר - למהפכה מסחרית. הורדת יוקר המחיה היא לא סיסמה פה, היא מציאות יום יומיומית שיצרנו יחד".
הייתי 8 שנים בצבא, 4 שנים בכנסת ובממשלה ואני כבר 6 שנים בתקשורת. כשנכנסתי לאינסטגרם ראיתי בו עוד זירה לעשייה ציבורית, להצפה של נושאים חברתיים ופולטיים ובעיקר - למהפכה מסחרית. הורדת יוקר המחיה היא לא סיסמה פה, היא מציאות יום יומיומית שיצרנו יחד".
עוד ב-
עוד הוסיפה: "הכוח האדיר שלכן כקהילה אפשר לי להתמקח ולהוריד מחירים כפי שהשכילו לעשות בעבר ציבורים גדולים בישראל ומועדוני צרכנות רבים. אבל בניגוד לאנשי הקבע, ההייטקיסטים, השוטרים והמורים, הקהילה הצרכנית באינסטגרם מעולם לא מוסדה באופן רשמי, ולכן לא קיבלה הטבות קבועות ולא מעטפת פיננסית כמו של הגדולים. מהיום יש לנו בית צרכני משלנו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



