כסף וצרכנות
הקניון החדש בישראל פוגע במתחרים: איפה הישראלים מעדיפים לקנות?
נתוני ריס מצביעים על ירידה ממוצעת של 7.9% במכירות הקניונים ברדיוס הסמוך לקניון החדש, בעוד קניונים שאינם מושפעים עלו בממוצע ב-2.5%; שוק האופנה וההנעלה נחלש בספטמבר ואוקטובר
קניון ביג גלילות החדש פוגע במכירות הקניונים הוותיקים באזור נתניה עד בת-ים, שהראו ירידה ממוצעת של 7.9% לעומת השנה שעברה. קניונים שאינם בסביבה הישירה של גלילות דווקא רשמו עלייה של 2.5%.
לפי נתוני חברת "ריס" שפורסמו בידיעות אחרונות, שוק האופנה וההנעלה כולו נחלש בספטמבר ואוקטובר והציג צמיחה זעירה של 0.3% בלבד, עם ירידה במכירות למ"ר של 4%, למרות עלייה בשימוש בכרטיסי אשראי. הגידולים החזקים ביותר נרשמו בצפון, בדרום ובחיפה, בעוד המרכז כמעט ולא צמח.
עוד לפי הנתונים, חגי תשרי סיפקו עלייה זמנית בספטמבר, אך אוקטובר הראה ירידה משמעותית של 8.6%, חלקה מיוחס לירידה בכוח הקנייה ולנסיעות לחו"ל.
הנתונים גם מראים שהפאוור סנטרים, שמציעים מחירים נמוכים יותר, נהנו מעלייה של 6.2% במכירות, מה שמצביע על העדפת הצרכנים לאופציות זולות יותר בתקופה של ירידה בכוח הקנייה.
באחרונה פורסם כי ביג פאשן גלילות, אחד ממרכזי הקניות המובילים בישראל, עלה לגמר תחרות הקמעונאות היוקרתית MAPIC Awards לשנת 2025. מדובר בדירוג המרכזי בתחום הנדל"ן הקמעונאי הבינלאומי, המכיר בפרויקטים חדשים שנפתחו ברחבי העולם בשנה האחרונה. המרכז הישראלי הוא הנציג היחיד של ישראל בתחרות, בקטגוריית Best new development projects, כשהוא מתמודד לצד שני פרויקטים בולטים מסין – אחד מהם בבעלות חברת הנדל"ן והמרכזים של איקאה – ופרויקט נוסף ממצרים.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



