כסף וצרכנות
רמי לוי בבשורה משמחת: המוצר האהוב חזר בגרסה חדשה
רשת רמי לוי בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, ממשיכה בשיתוף הפעולה שלה עם אושיית הטיקטוק ומשיקה מוצר חדש. כל פרטים
רשת רמי לוי שיווק השקמה, בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, מודיעה על המשך שיתוף הפעולה עם יוצרת הרשת הפופולרית אגם נווה, המוכרת בעיקר מהטיקטוק כדמות הוויראלית "גברת שווארמה". לאחר ההצלחה המסחררת של הסדרה הראשונה, חוזרת הרשת עם מהדורה חדשה של חטיפי ביסלי בטעמים בהשראת עולמה הקולינרי של נווה.
הסדרה הקודמת, שהגיעה למדפים לפני מספר חודשים ויצרה באזז עצום ברשתות, הציגה עם הטעם "שווארמה" , מהלך שהפתיע את הצרכנים אך הצליח במיוחד בקרב בני נוער. הביקוש הגבוה הוביל למחסורים בסניפים ולשיח חם, שהעצים את הפופולריות של המוצר.
כעת, ממשיכה הרשת בסדרה עם טעם שני, טעם חדש: "שווארמה שיפקה". גרסה שמנסה לשלב בין הטעם המוכר לבין חריפות עדינה שמאפיינת את מטבח הרחוב הישראלי. המוצר החדש כבר מתחיל להופיע על המדפים החל מהיום, והרשת רומזת כי זוהי רק ההתחלה: בשבועות הקרובים יושקו טעמים נוספים בשיתוף פעולה עם אגם נווה.
לדברי גורמים בענף, שיתופי פעולה עם דמויות טיקטוק פופולריות הפכו לאסטרטגיית שיווק יעילה במיוחד, בעיקר בקרב ילדים ובני נוער שמחפשים לטעום את הטרנדים החמים שמופיעים ברשת.

חטיפי השווארמה במדפי רמי לוי. קרדיט: באדיבות רמי לוי
עוד ב-
האם הטעם החדש ישבור שוב את הרשת ויגרום לסניפים להתרוקן? את זה רק השבועות הקרובים יוכלו לקבוע, אבל אם לשפוט לפי ההיסטוריה של "גברת שווארמה", הסיכויים בהחלט לטובת הרשת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



