כסף וצרכנות
ענקיות המזון בישראל מעלות מחירים: המוצר האהוב מתייקר משמעותית
החורף סוף סוף הגיע ועמו המכירות של הגלידות צונחות משמעותית. לכן, חברות הגלידות הגדולות בישראל הודיעו על עליית מחירים ב-9%. וזו לא הסיבה היחידה להתייקרות
על רקע החורף המתקרב ובא, אחד המוצרים הפופולריים ביותר בקיץ הישראלי החם, הגלידות, עוד להתייקר בצורה משמעותית אחרי שיצרניות הגלידות הגדולות בישראל הודיעו לקמעונאיות השונות על עליית מחירי המוצר.
למעשה, מדובר ביוניליוור, שמחזיקה במותג גלידות שטראוס בישראל, נסטלה, פלדמן ובן אנד ג'ריס, שהודיעו על התייקרות של 9% במוצרי הגלידות אותם הן מוכרות בישראל. כך על פי פרסום הבוקר (ראשון) ב"דה מרקר". העלאות המחירים של שטראוס, נסטלה ופלדמן כבר נכנסו לתוקף ואילו עליית המחירים של בנג אנד ג'ריס תיכנס לתוקף החל מינואר 2026.
העלייה של הגלידות נעשית בחורף בשל הירידה החדה במכירות שמתרחשת באופן טבעי. בנוסף על כך, קמעונאי שקיבל את ההודעה מחברות המזון הגדולות סיפר כי ישנן עוד סיבות לכך, אחת מהן היא התחזקותו של השקל לעומת דולר, וסיבה נוספת היא ירידת המחירים של חומרי הלגם, מה שיהפוך את הייבוא לנוח יותר.
עוד ב-
החברות כבר החליטו בחודש שעבר על העלאת המחירים, כאשר הראשונות להודיע על כך היו שטראוס ונסטלה, ואחריהן גם גלידות פלדמן ובן אנד ג'ריס בישרו על כך לקמעונאיות המזון איתן הן עובדות בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מישהו באמת חושבאחד שיודע 12/2025/07הגב לתגובה זו0 0שהיצרנים לא עשו יד אחת בשביל לעלות לנו את המחירים?סגור



