כסף וצרכנות

הפיצה ששוברת את השוק: 25 שקלים למגש

גם לפיצה יש תחילף זול יותר? איך ייתכן שמגש שמורכב מקמח, מים, רוטב עגבניות ומוצרלה הפך למוצר יוקרה? רשתות פיצה לואו-קוסט מראות שאפשר אחרת 

מערכת ice | 
פיצה (צילום אריאל מדינה)
בזמן שרשתות הפיצה הבינלאומיות המוכרות מעלות את המחירים ללא הפסקה, כמה רשתות מקומיות שברו את השוק עם מחירים זולים משמעותית. פיצה שמש מציעה מגש משפחתי ב-25 שקלים, ללא מבצעים וללא הנחות. לדברי חוק הקימונעאות ד"ר חזי גור מזרחי, השקיפות הזו יצרה אמון בין החברה ללקוחות. 
לאור ההצלחה, פיצה שמש מחזיקה היום יותר ממאה סניפים פעילים בכל הארץ, מה שמעיד על הצלחתה של החברה הישראלית המקומית, אל מול מותגי הענק הבינלאומיים. כעת נראה שרשתות הפיצה הגדולות מתמודדות עם אתגר גדול, כשהן נאלצות להציע מבצעים ללא הרף, מה שלדברי מזרחי עשוי להוריד את אמון הלקוחות בהם. 
חומרי הגלם בפיצה הם פשוטים יחסית - קמח, מים, רוטב עגבניות, שמן, גבינת מוצרלה, מלח ופלפל. עובדה זו עשויה להעיד על כך ששוק הפיצות מעיד במידה רבה על הנטיות הצרכניות בציבור הישראלי. לאור זה שהרשתות הגדולות סוגרות סניפים בזה אחר זה, וההתרחבות של רשתות כמו פיצה סטורי ופיצה שמש, נראה כי המגמה הצרכנית בציבור ברורה: הציבור בוחר בפיצה לואו קוסט מקומית. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה