כסף וצרכנות
נפרדנו כך: מי חברת הסלולר שאיבדה הכי הרבה לקוחות באוגוסט?
נדידת נתונים: מעל 180,000 ישראלים עברו באוגוסט מחברת סלולר אחת לשנייה, בחיפוש אחר העסקה המשתלמת ביותר לטלפונים הניידים שלהם. מי גייסה את מירב הלקוחות? והאם המיזוג של גולן טלקום וסלקום עשה רושם על ציבור הקונים? כל הפרטים
משבר הקורונה לא עוצר את הקהל הישראלי משיפור עמדות, ושוק הסלולר נותר בתחרותיות שיא: מעל 180,000 לקוחות נטשו באוגוסט האחרון את חברות הניידים שלהם, ועברו לחברות המתחרות.
HOT MOBILE איבדה החודש 2,330 לקוחות, עם מספר שיא של נטישות: 39,640 לקוחות בחרו להתנתק משירותי החברה ולעבור לחברות המתחרות, לעומת 37,310 מצטרפים חדשים. פלאפון מאבדת גם היא 180 לקוחות סך הכל, עם נדידה גבוהה של 38,380 לקוחות חדשים אל מול 38,560 שנפרדו. 019 מובייל נמצאת גם היא בקבוצת המאזנים השליליים, עם 870 נטישות. שיאניות הנטישה הן שתי החברות שהתמזגו לאחרונה – גולן טלקום, עם 3,600 מנויים שנטשו, וסלקום, עם 4,570 לקוחות שבחרו לעזוב.
חברת we4G היא שיאנית גיוס הלקוחות החודש – עם גיוס של 15,000 לקוחות ו-6,120 נטישות, החברה זכתה לגידול של 8,880 לקוחות מצטרפים. גם פרטנר חותמת חודש חיובי, עם סה"כ של 1,370 מצטרפים חדשים. את רמי לוי אמנם נטשו 4,640 לקוחות, אך הצטרפו לשורותיו 5,130 חדשים, כך שחברת הסלולר בבעלותו צירפה לשורותיה 490 לקוחות חדשים בחודש החולף.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.הוט חלום בלהוט (ל"ת)אבי 09/2020/04הגב לתגובה זו1 0סגור
-
5.אם זה היה תלוי בי זורק את כוולם לפח אשפה אחד גדול. (ל"ת)שוש 09/2020/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.we4g אין עליהם. חברה אמינה וידידותית ללקוח. ממליצה בחום (ל"ת)חנה 09/2020/03הגב לתגובה זו2 0סגור
-
3.פרטנר באמת באמת מספר 1מאיר 09/2020/03הגב לתגובה זו3 1גלישה מהירה, שירות לקוחות אמין, אפס תקלות, שקיפות מלאה מול הלקוח, אינטרנט יציב מאוד.סגור
-
פחותזה אני 09/2020/04הגב לתגובה זו0 0אני בפרטנר ויש חרא קליטהסגור
-
2.פלאפון משגעים עם הסמסים שלהם! ואי אפשר לחסור או להסיראחת 09/2020/03הגב לתגובה זו1 1רק בשביל זה אני הולכת לעבור חברהסגור
-
אפשר לחסוםאחד 09/2020/03הגב לתגובה זו1 0אפשר לחסום דרך המכשיר או דרך אפליקציה צד שלישי מי שמבין יודע אבל מי שלא מבין אז באמת עדיף שיעבור חברה אבל שידע כל אחד ואחת שכל החברות אותו הדבר ולאף אחד אין אינטרנט יותר מהיר או קליטה יותר טובה וזה גם תלוי באזור וגם תלוי בכמה מנויים מחוברים לאותה האנטנה בקיצור קוראים לזה רומינג קרי כמה שיותר מנויים מחוברים לאותה האנטנה כך יש עומס על האנטנה והמהירות גלישה אפילו מביישת דור שלישי ורק בלילה עד הצהריים יש מהירויות גבוהות ובשבתות אז בקיצור כדאי לקחת בחשבון את כל אלו לפני שמתכוונים לעבור ולנייד בכדי שלא תתאכזבו סתם אחרי זה ותגידו חבל שעברתי כי הכל גם תלוי בכמה קרובים לאנטנה באזור וכמה מנויים מחוברים פר על כל אנטנה ובמילים אחרות לא במקרה מוכרים מסלולים בזול, והסיבה לכך שהחברות לא מקימות תשתיות חדשות ואנחנו די מפגרים משאר מדינות העולם ואגב לא רק בסלולר אלא בכל נושא הגלישה והאינטרנט.סגור
-
1.ברגע שכרטיס האשראי בידי השודדים, כולם מתנהגים דומה (ל"ת)סנטה מרגריטה 09/2020/03הגב לתגובה זו4 1סגור
-
נכון מאד (ל"ת)בן 09/2020/03הגב לתגובה זו1 0סגור
-
פלפוןיוסי 09/2020/03הגב לתגובה זו0 1רק רמי לוי אמיןסגור


