כסף וצרכנות

קים קרדישאן וקניה ווסט מתגרשים: זה הסכום שהשניים יריבו עליו בבית המשפט

בני הזוג שווים ביחד אימפריה של מיליארדי דולרים שכוללת נכסים, עסקים משותפים, ומותגים שיעלו לדיון בבית המשפט על חלוקה בין שני הכוכבים. קרדישאן לא מחכה וכבר שכרה את שירותיה של עורכת הדין מפורסמת לענייני גירושין
יהודה לוינגר |  2
קניה ווסט וקים קרדישאן (צילום צילום מסך)
זוג הכוכבים מפרקים את החבילה והודיעו הבוקר (רביעי) על תחילת תהליך הגירושים והרבה מאוד עומד על הפרק. קניה ווסט וקים קרדישאן הם בעלי נכסים, מכוניות יוקרה, עסקים משותפים ויוזמות שביחד הפכו לאימפריה בסכום משוער של 4.1 מיליארד דולר.
על פי ההערכות, שוויה של קרדישאן מוערך ב-900 מיליון דולר, כאשר המשכורת השנתית שלה מוערכת ב-80 מיליון דולר, והיא נחשבת לאחת הסלבריטאות המפורסמות והמרוויחות ביותר בעולם.
אחד מעסקיה המרוויחים הוא ליין מוצרי היופי עם המותג הנושא את שמה שמייצר הכנסות ברוטו של מעל 100 מיליון דולר בשנה - כאשר רק ביוני 2020 מכרה הכוכבת 20% ממניות החברה תמורת של 200 מיליון דולר בשווי של החברה כמוערכת בסכום של מיליארד דולר. בנוסף, חלק ניכר מהרווחים של קרדישאן מגיעים מתמלוגים על תכנית הריאליטי, הופעות, חסויות בחשבון האיסטגרם שלה, כמו עוד עסקים רבים בהן היא שותפה. פרט לעסקים לקרדישאן ישנם נכסים רבים כמו אחוזה בבוורלי הילס שקנתה תמורת 4.8 מילון דולר.
בעלה עד לא מזמן, הראפר ומפיק המוזיקה קניה ווסט, מוערך הרבה יותר עם שווי של 3.2 מיליארד דולר. קו ההלבשה שיזם מרוויח ממכירות, על פי ההערכות, מעל 1.5 מיליארד דולר במותג ששווה מילארדים. הזמר מחזיק גם בנדל"ן בשווי 120 מיליון דולר, וזה בלי שבכלל דיברנו על הרווחים מהעיסוק המרכזי שלו: המוזיקה.
כוכבת הריאליטי בת ה-40 לא מחכה הרבה וכבר שכרה את שירותיה של עורכת הדין המפורסמת לגירושין, לורה ווסר, שכבר ייצגה סלבס כמו ג'וני דפ ואנג'לינה ג'ולי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    End of the west
    רחלי 01/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידעתי מראש הכל היה עניין של זמן
    סגור
  • 1.
    גם ביבי ושרה בקרוב בבית המשפט
    רודי 01/2021/06
    הגב לתגובה זו
    6 8
    האמת? לעיתים נדמה שהם גרים שם מרוב הסתבכויות.
    סגור