כסף וצרכנות

חברת INX גייסה כ-35 מיליון דולר בהליך מהנפקה בבורסה בקנדה

הגיוס התבצע לפי שווי של 220 מיליון דולר קנדי אחרי הכסף  בהליך מקביל להנפקת הטוקן הדיגיטאלי שלה שנמצאת גם היא בעיצומה. שי דתיקה: "אנו החברה הראשונה בעולם שקיבלה אישור להנפקה ציבורית של מטבע דיגיטלי המוכר כנייר ערך לכל דבר ועניין"
כפיר אדר | 
שי דתיקה (צילום INX)
חברת INX גייסה כ-35 מיליון דולר בהליך הנפקה בבורסה של טורונטו קנדה. הגיוס התבצע לפי שווי של 220 מיליון דולר קנדי אחרי הכסף. החברה צפויה להיסחר בבורסת טורונטו בקנדה עם השלמת האישורים מהרגולטור המקומי הכניסה לבורסה בקנדה תיעשה על ידי מיזוג לשלד הבורסאי: Valdy Investments Ltd. (“Valdy”).
INX הינה פלטפורמת מסחר בעלת רישיון מהרגולטורים השונים בארה"ב, לניירות ערך דיגיטליים ומטבעות קריפטוגרפיים. INX  משלבת מומחיות בשווקים מסחר מסורתיים יחד עם עולמות פינטק חדשניים. INX מובלת על ידי צוות מנוסה של מומחי טכנולוגיות פיננסיות ובלוקצ'יין, המאוחדים בחזון של הגדרה מחדש של עולם שוקי ההון, באמצעות מינוף טכנולוגיית הבלוקצ'יין יחד עם הרגולציה החדשה.
שי דתיקה, נשיא ומייסד INX מציין: "INX שוברת את המוסכמות המוכרות בכך שהיא מחברת את עולם שוק ההון המסורתי לעולם החדשני של נכסים פיננסים מבוססי בלוקצ'יין. אנו החברה הראשונה בעולם שהגישה תשקיף לרשות ני"ע האמריקאית (1- (F וקיבלה אישור להנפקה ציבורית של מטבע דיגיטלי המוכר כנייר ערך לכל דבר ועניין".
עוד מוסיף דתיקה: "INX גייסה עד היום גם כ 30 מיליון דולר מכ-3,000 משקיעים בהנפקת המטבע הדיגיטלי שנמצאת בעיצומה ברחבי העולם, בהובלת חברת איילאבס. אנו למעשה החברה הראשונה בעולם, שמניותיה נסחרות בבורסה רשמית, ובמקביל רושמת למסחר גם מטבע דיגיטלי, המקנה זכויות יחודיות המעוגנות חוזית, לבעלי הטוקנים".
דתיקה מדגיש כי: "מהלך זה, מול ה- SEC,  מכניס לעולם הקריפטו הן את הפיקוח והן את השקיפות, כפי שמקובל בכל נייר ערך נסחר. אנו מאמינים בכל לב כי הנכסים הדיגיטליים הם העתיד של שווקי המניות בעולם, ויהוו גשר בין שני העולמות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה