כסף וצרכנות

בהשקעה של מיליון שקל: המנטליסט הצעיר בעולם משיק משחק

חברת המשחקים "ביזי טופ" חתמה על שיתוף פעולה עם נבו אבוטבול, המנטליסט הצעיר בעולם בהשקעה מוערכת של מיליון שקל, ותשיק ערכת מנטליזם ראשונה מסוגה
מערכת ice |  1
נבו אבוטבול (צילום יחצ)
חברת המשחקים "ביזי טופ" מהחברות המובילות בשוק המשחקים והצעצועים בישראל, הודיעה היום (רביעי) כי בחרה בנבו אבוטבול המנטליסט הצעיר בעולם, להשקה משותפת של ערכת מנטליזם ראשונה מסוגה שתופץ בחנויות הצעצועים המובילות בישראל, ביניהן טויסאראס, עידן 2000, הפיארט האדום, הפנינג, צומת ספרים, קרביץ, כפר השעשועים ועוד.
על פי הערכות, חברת "ביזי טופ" משקיעה במהלך כמיליון שקל.  ערכת המנטליזם כוללת ציוד מיוחד שנבו פיתח בכדי לגרום לבני נוער להצליח לבצע קטעי מנטליזם וקריאת מחשבות בעזרת קוביה הונגרית רגילה ומקורית של רוביקס.
נבו אבוטבול, שהוגדר כיורש של אורי גלר, הספיק להופיע בגילו הצעיר מול מאות אלפי אנשים ביניהם סלבס ברחבי העולם. עתה הוא גם משיק משחק עם חברת "ביזי טופ" המייצרת מגוון רחב של מוצרים ומייבאת תחת זיכיון, מותגי על בינלאומיים ואת מוצריה ניתן לרכוש בכל החנויות והרשתות המובילות.
אמתי ברוצקי, מנכ"ל ובעלי ביזי-טופ: "אנו נרגשים להשיק את ערכת המנטליזם הראשונה בשיתוף פעולה ייחודי עם נבו אבוטבול המנטליסט הצעיר ביותר בעולם, שהופיע מול מאות אלפי צופים בארץ ובעולם והדהים אותם בכישוריו. אנחנו גאים להביא את היצירתיות של נבו ביחד עם היכולות שלנו בתחום המשחקים לכל ילדי ישראל כבר בקיץ הקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא ראשונה ולא בטיח ולא פיתח כלום, כנראה שהקריירה מתה ו
    צחי ש 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והוא מנסה לקושש כמה שקלים.
    סגור