כסף וצרכנות

אייל חומסקי חושף: האם הפועל ירושלים שרדה כלכלית?

הפרסומאי ואחד מהבעלים של הפועל ירושלים בכדורסל דיבר לאחר הרבה זמן וחשף בפוסט לאן הולך המועדון השנה והאם הוא שרד כלכלית
מערכת ice | 
איל חומסקי. שותף מנהל בהפועל ירושלים (צילום יח"צ)
מגפת הקורונה פגעה כלכלית באופן קשה בלא מעט קבוצות ספורט בעולם ובישראל בפרט. למרות קרנות הסיוע השונות עם תנאים מסוימים שהובטחו לקבוצות השונות לא מעט קבוצות התרסקו כשזה נובע בין היתר גם מחוסר היכולת למצוא ולהחתים שחקנים חדשים לאור מגבלות הקורונה ששונות בכל מדינה. אחת מהקבוצות שנפגעו מקצועית קשה בשנה שעברה היא אחת מאימפריות הכדורסל בישראל, הפועל ירושלים. מאז הכישלון המקצועי בשנה שעבר נשאלו לא מעט שאלות על ידיד האוהדים לאן פני המועדון מועדות וכעת, איל חומסקי מבעלי המועדון מדבר לראשונה.
בפוסט בפייסבוק פנה הפרסומאי לאוהדים "אחרי קיץ עמוס בנושאים פנימיים, חשוב לי לפנות אליכם באופן ישיר ולשתף אתכם בתחושות ובנעשה במועדון במספר מישורים", ומיד המשיך עם מה שמעניין את כל האוהדים, העניין הכלכלי "תחילה אשתף אתכם בעניין התקציב. אני לא אסתיר שעברנו עד עכשיו קיץ מאתגר ולא פשוט. קיץ שנעשו בו מאחורי הקלעים מהלכים אינטנסיביים לאורך תקופה ארוכה על מנת להבטיח את עמידותה הכלכלית של הפועל. אני שמח לבשר שהמהלכים נשאו פרי ולא תהיה כל ירידה בתקציב לעומת השנים האחרונות".
"המהלכים שנעשו, יצרו מציאות בשוק השחקנים, שמאפשר לנו להתחרות על שחקנים ברמת כדורסל שלא נופלת ואף עולה, על כאלה שמאוד אהבנו לראות בארנה בשנים האחרונות. אנחנו ממשיכים לכוון הכי גבוה שאפשר! כדי לחדד את הדברים, הפועל לא הולכת לעונה פיננסית ואנחנו נשקיע כל שקל שאנחנו יכולים כדי לבנות קבוצה איכותית, לוחמת ומחוייבת שתסב לכולנו גאווה".
אלופת ישראל לשעבר שמאז הגעתו של אורי אלון לפני מספר שנים הציבה תמיד סגלים וקבוצות ברמה גבוהה גם תקציבית, הצליחה לשרוד את עזיבתו ולהמשיך להיות הקבוצה בעלת התקציב השני בגודלו בליגת הכדורסל הישראלית. היא המשיכה בהתאם להיות גם יציבה מאוד כלכלית, כאשר לא מעט מהלכים נעשו במועדון על מנת להבטיח הכנסות כולל החתימה בליגת האלופות של פיב"א לפני כשנתיים ונטישת החלומות להשתלב ביורוליג. לאור העובדה שהמועדון עדיין לא התחזק בשחקנים ולאחר שנראה כי קבוצות אחרות מחתימות לא מעט שחקנים, עלו תהיות אצל אוהדי הפועל ירושלים לגבי טיב חוזקה הכלכלי של הקבוצה.
חומסקי סיים את הפוסט עם הצבת מטרות ברורה שמשקפת את זה שלאור התקציב שלא ירד הוא מצפה לזכות בכל התארים "אני סומך על הצוות המקצועי ובטוח שהסבלנות תשתלם ונצרף זרים מעולים לבסיס הישראלי הלוחם שבנינו, בסיס בו אנחנו מאד מאמינים. היעדים שלי למועדון לשנה הקרובה לא השתנו: לזכות באליפות, בגביע וב- BCL".
 

משפחת הפועל, אחרי קיץ עמוס בנושאים פנימיים, חשוב לי לפנות אליכם באופן ישיר ולשתף אתכם בתחושות ובנעשה במועדון במספר...

Posted by Eyal Chomski on Wednesday, August 11, 2021
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה