כסף וצרכנות

רב בריח בהנפקה מוצלחת: כמה היא שווה כעת?

החברה המתמחה בייצור מוצרים לענף הבנייה ומגוון פתרונות נעילה, השלימה הנפקה ראשונה לציבור בבורסה בגיוס של כ-125 מיליון שקל, כאשר קצב הכנסות שנתי של קרוב ל-550 מיליון שקל
 
כפיר אדר | 
שמואל דונרשטיין יו"ר ובעלים חברת רב-בריח תעשיות (צילום אייל טואג)
חברת רב בריח תעשיות בע"מ, העוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור, שיווק, מכירה וייצוא של מגוון מוצרים ייחודיים לענף הבניה והשיפוצים המותאמים לשוק הבניה הרוויה למגורים, לשוק המוסדי ולשוק הפרטי ושוק הנעילה, השלימה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור של מניות (IPO), כאשר גייסה 125 מיליון שקל.
שווי החברה אחרי הכסף הוא 625 מיליון שקל. מחזור המכירות של רב בריח ב-2020 הגיע לכ-400 מיליון שקל, עם EBITDA של 52.8 מיליון שקל. תוצאות רב בריח לרבעון הראשון של 2021 משקפות המשך צמיחה מהירה עם קצב הכנסות שנתי של קרוב ל-550 מיליון שקל.
את ההנפקה הובילו החתמים רוסאריו שירותי חיתום (א.ש.), אפסילון חיתום והנפקות ופועלים אי.בי.אי. חיתום והנפקות. משרד שיבולת נתן את הייעוץ המשפטי להנפקה ומשרד רואי החשבון שליווה אותה הוא זיו האפט (BDO).
רב בריח מתמחה בייצור מוצרים לענף הבנייה ומגוון פתרונות נעילה ייחודיים אותם היא מוכרת בכ-40 מדינות ברחבי העולם. רב בריח מהווה One Stop Shop לענף מוצרי התעשייה לבניה תוך יצירת סינרגטיות בין תחומי הפעילות השונים ומינוף היתרון לגודל. בעלת השליטה בחברה הינה חברת דלתות (08) תעשיות בע"מ בראשות משפחת דונרשטיין המחזיקה בכ-76.57% מהון המניות של החברה.
שמואל דונרשטיין יו"ר רב בריח, מסר: "אני רוצה להודות בשמי ובשם כל עובדי רב בריח על הבעת האמון המשמעותית בחברה ובאסטרטגיית הצמיחה שלה. הבעת אמון ברב בריח היא הבעת אמון בתעשייה הישראלית והנפקת החברה תסייע ותאפשר את המשך פיתוחה במפעליה הקיימים והחדשים, ביסוס מנועי צמיחה חדשים והתרחבותה בישראל ובעולם. לקבוצת רב-בריח שדרה ניהולית מנוסה ובעלת ניסיון רב-שנים בתעשייה המחויבת להמשך הצלחתה והשאת ערך לבעלי המניות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה