כסף וצרכנות

המחסור בחלב: האם השבוע יחזור למדפי רשתות השיווק?

במועצת החלב לא אופטימיים ומוסרים כי בגלל השילוב הייחודי של מועדי החגים וימי הייצור המועטים נוצר מחסור ברשתות השיווק ומוסיפים כי המחלבות פועלות מסביב לשעון כדי להשלים את הפערים. האם בסופ"ש הקרוב נראה את החלב שוב על המדפים?
מערכת ice |  2
איציק שניידר מנכל מועצת החלב (צילום נתי שוחט פלאש 90 יחצ)
לא רק שמן קנולה. ברשתות השיווק עדיין קיים מחסור חמור בחלב, על אף שמועצת החלב מסרה בעבר כי השבוע המחסור ייפסק. אולם עתה במועצה מאריכים את העיכוב במחסור במוצר במדפים, מחסור שיימשך גם בשבוע הקרוב.
על פי הודעה שיצאה אתמול (רביעי) ממועצת החלב נמסר כי המחסור הגיע בגלל חודש החגים והמיעוט בימי העבודה: "השילוב הייחודי של מועדי החגים שחלו השנה במהלך ימות השבוע, בצמוד לימי שישי ושבת, הובילו למספר ימי ייצור מועטים במהלך החודש, שמשפיעים על הייצור והשיווק של מוצרי חלב טריים בעלי חיי מדף קצרים ושאינם ניתנים לייצור מוקדם".
עוד הוסיפו בהודעה: "מועצת החלב מצויה בשיח רציף מול המחלבות ופועלת יחד איתן לתת מענה כדי שהמחסור יצומצם במהרה. כבר מצאת החג, אמש, המחלבות פועלות בשלוש משמרות מסביב לשעון ותגברו את מערך ההפצה, כך שהפערים יושלמו בהקדם. קווי ייצור של מוצרים מפוקחים ופופולאריים תועדפו ותוגברו. יש להדגיש כי יש די חלב ניגר בישראל, וחוסרים ברשתות השיווק נגרמים בשל מחסור בימי ייצור שמאפשרים להפוך את החלב למוצרים".
רמי לוי התראיין על הנושא ומסר כי נכון לאתמול עדיין לא קיבל את כמות החלב שהזמין. לדבריו, במהלך החג עמדה הכמות על 25% בלבד מההזמנות, וגם נכון לאתמול היא הגיעה רק ל-70% בלבד. בריאיון לערוץ הכנסת הוסיף: "יש חוסר בחלב בגלל שיש חוסר בימי עבודה, וצריכים לתת הרבה חומר למחשבה מה קורה עם הרפורמה - מה קורה בזמן שאין ימי עבודה. אני רוצה להרגיע את הציבור שזה חוסר זמני, אחרי החג אולי יהיה מחסור יום-יומיים אבל אחר כך יהיה".
משופרסל נמסר כי קיים מלאי מצומצם של חלב ניגר ברוב סניפי הרשת. בחברה צופים כי המלאי יחודש במלואו לאחר החג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדינת עולם שלישי
    מישהו 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנשלטת על ידי וועדי עובדים,טייקונים חזירים,פקידי אוצר וטיפשים ופוליטיקאים מושחתים.
    סגור
  • 1.
    מחסור בחלב
    מיכאל 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תיכנסו לחצי חינם כל הסניפים מפוצצים מסחורה , כולל חלב ומוצריו
    סגור