כסף וצרכנות

רשת הסופרים והסטארט-אפ הישראלי בעסקת מיליוני דולרים

שוק העיר, רשת המזון החדשה, חתמה על הסכם מסחרי עם חברת הסטארט אפ הישראלית Supersmart אשר פיתחה טכנולוגית Scan&GO ייחודית לסריקת המוצרים. מדובר בעסקה בשווי מיליוני דולרים שיפרסו לאורך תקופה של שנים

מערכת ice | 
צוות סופרסמארט (צילום יחצ)
רשת הסופרים והמזון שוק העיר אשר בבעלותה 12 סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, חתמה על הסכם שיתוף פעולה מסחרי עם חברת הסטארט אפ הישראלית Supersmart, בשווי מיליוני דולרים, אשר יפרסו לאורך תקופה של שנים רבות.
הטכנולוגיה החדשה של חברת הסטארט אפ הישראלית, ייחודית לסריקת המוצרים תוך כדי יישום טכנולוגיה למניעת גניבות, ומאפשרת לסיים את שלב התשלום בסופר תוך שניות בודדות.
חברת סופרסמארט, המשלבת בין אפליקציה ועמדת תשלום חכמה שמאמתת את הסריקה שביצע הלקוח במהלך הקנייה, גייסה סה"כ 13 מיליון דולר בשני סבבי גיוס ומעסיקה כ-40 עובדים במשרדיה בישראל. כיום, הטכנולוגיה של החברה פועלת בישראל בסניפי 'אושר עד', 'שוק העיר' ו'נתח קצבים', ונמצאת במגעים עם רשתות נוספות.
בעולם הטכנולוגיה מוטמעת במספר רשתות קמעונאיות ביניהן Metro, Edeka ,Selgros שממוקמות בין היתר בגרמניה, צרפת, צ'כיה, טורקיה, איטליה, ברזיל וארה"ב. במקביל החברה עובדת על פיילוטים בכל העולם. בעקבות שיתופי הפעולה המתוכננים, החברה שמה לעצמה למטרה לגייס עד סוף השנה כ-30 עובדים נוספים.
חברת סופרסמארט מסרה: "אנחנו מודים לרשת שוק על האמון שנתנו בנו. אנחנו שמחים לייצר פתרון מוביל וחדשני לשוק הקמעונאות ולשפר את חווית הקניה של הלקוח. נמשיך להוביל שינוי אמיתי בעולם הקמעונאות, להרחיב את פיתוח המוצר ולהתרחב לשווקים נוספים. במקביל להתפתחותנו בשוק הגלובאלי, אנו שמחים לא פחות על האפשרות להרחיב את פריסת הטכנולוגיה גם כאן, בישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה