כסף וצרכנות

ורסטאפן זכה בפורמולה 1: זה הסכום המטורף שהרוויח הנהג

אלוף עולם חדש במירוץ המכוניות היוקרתי, פורמולה 1, מקס ורשטאפן ההולנדי ניצח בקרב צמוד את לואיס המילטון הבריטי שזכה כבר בשבע אליפויות ורצה את האליפות השמינית שתגדיר אותו כטוב בהיסטוריה. זה הסכום שוורסטאפן גרף מהזכייה
מערכת ice |  1
מקס ורשטאפן (צילום צילום מסך ESPN)
אלוף חדש בפורמולה 1, מקס ורסטאפן ניצח היום (ראשון) את אליפות העולם בפורמולה 1. התחרות הייתה צמודה נגד לואיס המילטון הבריטי ונמשכה עד לתחרות האחרונה של העונה בגראנד פרי אבו-דאבי. 
המילטון זכה באליפות הראשונה שלו בשנת 2008 ומאז הצליח לצבור עוד שש אליפויות. מנגד התחרה כאמורף מקס ורסטאפן, הולנדי צעיר בן 24 שרצה להרוס לו את החגיגה ולהרוס לו את האפשרות לזכות באליפות השמינית ובכך לשבור את השיא העולמי, הנהג שזכה בהכי הרבה אליפויות. 
 
הקרב ביניהם היה צמוד כמצופה. השניים הגיעו לגרנד פרי אבו דאבי עם שיוויון בנקודות ובסיטואציה שכזו, מי שמקדים את השני מנצח את האליפות כולה. האליפות הוכרעה בהקפה האחרונה ומקס ורסטאפן הצעיר זכה באליפות העולם לראשונה בקריירה כשהוא מוליך את דירוג הנהגים במקום הראשון עם 395.5 נקודות לעומת 387.5 נקודות של המילטון.
כמה הוא מרוויח?
על פי התקשורת הזרה, ורסטאפן מחזיק בחוזה יוקרתי עם ענקית משקאות האנרגיה, רד בול עד 2023. השנה השווי הנקי שלו הוא 53 מיליון יורו, שהגיע מחסויות ומירוצים. מהזכייה הנוכחית ורשטאפן ירוויח 37 מיליון יורו ממשכורתו ועוד 15 מיליון יורו נוספים מבונוסים. בסך הכל, את השנה הנוכחית עם 105 מיליון יורו בכיס. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארוע הספורט המגעיל בהיסטוריה
    jo 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני מוכן שנדבר על העניין הזה בעוד 10 שנים , זה לנצח יזכר כארוע הגנבה הגדולה בהיסטוריה בענף ספורט כלשהו
    סגור