כסף וצרכנות

המשטרה חשפה: זה הנזק הכספי שנגרם ב'שומר החומות'

על פי נתוני המשטרה, 11 ניידות נשרפו ו-23 תקני משטרה "ניזוקו", כאשר העלות הכוללת של הנזק הגיעה ל-3 מיליון שקל בסך הכל. ואיך הגיבו העיתונאים למספרים?
מערכת ice |  3
משטרת ישראל (צילום פייסבוק/משטרת ישראל)
אירועי שומר החומות היוו נקודת מפנה ביחסים שבין היהודים לערביי ישראל, כאשר מלבד מתקפת הטילים מעזה, גם בתוך הארץ החלו פרעות של בני המגזר בערים המעורבות והיו מעורבים באירועים שגרמו לנזקים כבדים לרכוש גם אזרחי וגם משטרתי.
על פי נתוני המשטרה על מהומות שומר חומות הוצג מה היה היקף הנזק: "בסך הכל 297 כלי רכב משטרתיים ניזוקו במהלך ההתפרעויות, כאשר 11 ניידות נשרפו ו-23 תקני משטרה "ניזוקו", כאשר העלות הכוללת של הנזק הגיעה ל-3 מיליון שקל בסך הכל.
 
ג'וש בריינר טען: "מה? 3 מיליון? זה אמיתי? ככל שמפחיתים בערך הנזק, מתעלמים מהמציאות. נציג הכבאות מציג נתונים על 184 אירועים של שריפת כלי רכב במהלך המבצע, 48 מהם באיזור מרכז (כלומר, איזור רמלה-לוד). כלומר, רבע משריפות הרכבים במהלך המבצע היה שם. ב-204 מקרים הותקפו צוותי הכבאות, כמעט 30% במחוז הצפוני"..
 
שילה פריד התייחס לנתונים וכתב: "אחר כך בעל פה הוא העריך את הנזק ברבע מיליארד. לא מבין את הפער הזה בין שני הנתונים", אברהם גרינצייג כתב: "מה הקטע לפרסם את זה עכשיו ולהפריע לחגיגות קבלת הפנים לשייח ראאד סלאח? לא יכולת לחכות קצת? מה אתה ביביסט?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    באמא שלכם
    אורן 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרנים .חושבים שאנשים מטומטמים
    סגור
  • 2.
    כלכלן ורו"ח מפורסם בצפון
    כלכלן 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    297 רכבים משטרתיים ניזוקו והעלות של הנזק זה רק ר מיליון שקל ? למה האם רכב משטרתי עולה 100 ש"ח . כל מי אתם מנסים לעבוד? הנזקים נאמדים אולי ב 300 מיליארדי דולרים זה יותר הגיוני מאשר 3 מחליון שקל
    סגור
  • 1.
    מספר לא מציאותי,איפה נזקים עירומים,שעות עבודה מבזבזות, (ל"ת)
    יעקב י 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור