כסף וצרכנות

נטפליקס חיה בסרט: שוד על סט הצילומים

בפעם השנייה תוך יומיים נשדדה סדרת דגל של שירות הסטרימינג הגדול בעולם, והשודדים נמלטו עם שלל בשווי מאות אלפי דולרים
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום pexels)
יום אחד עוד יעשו על זה סרט, או סדרה, שוודאי יהיו להיט בנטפליקס: ביום שישי האחרון אירע שוד ענק על סט הצילומים של הסדרה הצרפתית "לופן", שאותה מפיקה ו'משדרת' נטפליקס, כך אישרה החברה לאתר Variety.
לפי הדיווח, לא פחות מ-20 שודדים עטויי מסכות פשטו על סט הצילומים בפרבר הפריזאי ננטר בזמן העבודה על העונה השלישית של הסדרה, הציתו זיקוקים וברחו עם ציוד בשווי של 300,000 אירו, שהם כ-333,000 דולר או מיליון שקל. החברה הדגישה כי "השחקנים והצוות בטוחים ולא היו פציעות", והוסיפה כי הרשויות המקומיות חוקרות את התקרית.
 
מדובר בפעם השנייה תוך יומיים בו נשדדת סדרה של נטפליקס באירופה: כפי שדיווחנו ביום ראשון, בחמישי שעבר פרצו שודדים לרכבי ההפקה של האפוס "הכתר", המתאר את חייה של המלכה אליזבת השנייה, וגנבו אביזרי במה בשווי של 200,000 דולר.
"לופן" היא הסדרה הלא-אמריקאית השנייה הכי נצפית בתולדות נטפליקס – אחרי "משחק הדיונון" הקוריאנית ולפני "בית הנייר" הספרדית. העונות הקודמות שלה כיכבו בשנתיים הקודמות בדירוגי התכנים בעלי מספר הצפיות ביותר בשירות הסטרימינג הגדול בעולם, ומן הסתם גם העונה השלישית תככב ברשימה בפורמט הנוכחי שלה, שכבר לא מונה צפיות אלא שעות צפייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה