כסף וצרכנות

סוג חדש של טכנאים בישראל – זה השירות החדש

אחת מרשתות החשמל הגדולות בישראל מתחילה להציע ללקוחותיה שירות של טכנאים עד הבית – אבל לא כדי לתקן תקלות או לקדוח בקירות, אלא כדי לעזור להם להתחיל את השימוש ברכישות החדשות
מערכת ice | 
ילדים עובדים יחד על מחשב (צילום pch.vector / freepik)
השירותים שמהם אפשר ליהנות במדינת ישראל ממשיכים במגמת השיפור וההתקרבות לרמה המוכרת במדינות מערביות גדולות. אתמול הודיעה מחסני חשמל, אחת מרשתות מוצרי החשמל הגדולות בישראל עם כמעט 60 סניפים נכון לתחילת השנה, על שירות חדש בישראל שהיא מציעה מהשבוע לכל מי שרוכש אצלה מכשירים ואביזרים.
תחת השם "הכל כלול", מציעה החברה ללקוחותיה שהזמינו מוצרים מחנות או מהאתר לקבל ביקור בית של טכנאי – לא כדי לתקן מכשירים, אלא כדי לסייע בהתקנה והגדרה של המכשירים החדשים. כך, לדוגמא, הטכנאים יוכלו להעביר מידע מהטלפון הישן של הלקוח לטלפון חדש שקנה, להתקין עבורו את הטלוויזיה, הנתב או המחשב החדש, לפתוח עבורו חשבונות בשירותים שרכש (כמו Windows, אופיס, Xbox וכדומה) וכן הלאה.
 
השירות מצטרף לשירות דומה שמוצע בחנויות עצמן עבור רכישות שאפשר לפתוח ולהגדיר בחנות, ושניהם מוצעים בחינם, כאשר ניתן להזמין טכנאי עוד בעת השהייה בחנות, או בשיחת טלפון לחנות או למוקד שירות הלקוחות של הרשת במספר הטלפון *5018.
"אנו מציעים ללקוחות חוויה הוליסטית, שגורמת להם לבצע את הרכישה של מוצרי דיגיטל, מחשוב ואלקטרוניקה בראש שקט", אמר לירון כץ, מנהל הפיתוח העסקי של הרשת. "אמנם חלק מהשירותים, כמו התקנת אופיס או אקטיביזציה של מכשיר, ניתן לקבל כיום במעמד הרכישה בחנות, אך בשנה האחרונה נתקלנו על בסיס יומיומי בפניות למוקד השירות שלנו מצד לקוחות שנתקלו בבעיות תפעוליות לאחר שחיברו את המכשיר לחשמל בביתם, או לחילופין אנשים שביצעו את הרכישה דרך אתר הסחר וקיבלו אותו ישירות לביתם ומתקשים בהתקנה שלו".
הטכנאים שיגיעו לבתי הלקוחות יהיו מצוידים בערכה הכוללת כבל מאריך, מפצל חשמל, כבל HDMI, כבל רשת, כרטיס רשת, נקודת גישה (לבדיקת איכות החיבור), מכשיר ייעודי להעברת נתונים בין טלפונים וכיו"ב. השירות מוצע בשלב זה בערים באר שבע, דימונה, פתח תקווה, כפר סבא, עפולה וקריית אתא. במהלך החודש הקרוב צופה החברה סיום של סבב הכשרה של עובדיה גם ביתר המדינה, מה שיאפשר לה להפעיל את השירות בכל הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה