כסף וצרכנות

רמי לוי ודואר ישראל במהלך ענק: זה השירות החדש שיספקו

הממונה על שוק ההון משה ברקת חתם על רישיון סוכנות ביטוח לחברת הדואר ולחברת רמי לוי, שיפעלו במודל אובייקטיבי ועמלת הביטוח תהיה אחידה בין כל חברות הביטוח וההצעה למבוטחים תהיה ללא הטיה ותהיה מוכוונת מחיר ושירות בלבד

מערכת ice |  8
רמי לוי ודואר ישראל (צילום יחצ ראיף זועבי)
רשות שוק ההון סיימה את הליכי בדיקת בקשות הרישיון של דואר ישראל ורמי לוי והממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, ד"ר משה ברקת, חתם על רישיונות והיתרי שליטה בחברות אלו. הסוכנויות צפויות לפעול במודל אובייקטיבי, כך שעמלת הביטוח תהיה אחידה בין כל חברות הביטוח וההצעה למבוטחים תהיה ללא הטיה ותהיה מוכוונת מחיר ושירות בלבד.
הרישיונות נחתמו לאחר תהליך בדיקה מקיף שביצע צוות הרשות. הצוות בחן במהלך השנה האחרונה את בקשות הרישיון תוך בדיקה מקיפה של התכנית העסקית שהוגשה לרשות. חברת הדואר וכן רמי לוי מצטרפות למספר חברות שכבר קיבלו רישיון ופועלות במודל הסוכן האובייקטיבי, אותו מקדמת הרשות, לרבות חברות כרטיסי האשראי ישראכרט ומקס וכן מועדון הצרכנות "הוט, כך שיתקשרו עם  לפחות ארבע חברות ביטוח ובמודל תגמול אחיד לפי סוג מוצר. 
 
רשות שוק ההון מיישמת בכניסתן של חברות אלו את מדיניות הסוכן האובייקטיבי כך שבעל הרישיון יראה לנגד עיניו את טובת המבוטחים בלבד. הרשות תמשיך לפעול במטרה להרחיב את ערוצי ההפצה, ולהכניס חברות ביטוח חדשות על מנת לקדם תחרות וחדשנות בשוק הביטוח הישראלי, תוך הבטחת טובת הצרכן והגברת נגישות השירותים לציבור הרחב בעולמות הביטוח.  
ד"ר משה ברקת, הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון: "התפיסה שלנו לגבי סוכן אובייקטיבי מקבלת חיזוק נוסף על ידי כניסת שני שחקנים חדשים לשוק הביטוח במודל האובייקטיבי. מדובר כבר בחמישה שחקנים גדולים ומשמעותיים הפועלים במודל הסוכן האוביקטיבי ואני יודע כי סוכנויות נוספות נערכות לאימוץ המודל. אני משוכנע כי מדובר בצעד חשוב לטובת המבוטחים. כניסת שחקנים חדשים לשוק הפועלים לפי עקרונות הסוכן האובייקטיבי תביא להגברת התחרות בענף הביטוח, לקידום החדשנות ולשיפור השירות למבוטחים".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    רמי לוי
    יוסל 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רמי לוי קונה ירקות בעיקר מלפפונים ועגבניות שגדלים עם מי ביוב . ממש סכנה לציבור המסכן שמחפש סחורה בזול. הירקות בסופרים שלו רקובים בלשון המעטה בקניון מתחם ג'י בראשל"צ. אוי לנו מהשירות בדואר שיירכש ע"י רמי לוי. הי ישמרנו ממנו.
    סגור
  • 6.
    רמי לוי,ביטוח ודואר
    חלמסקי לאוניד 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרות בדואר הכי גרוע שקיים.שילמדו לעסוק בדואר ואז נדבר על ביטוח
    סגור
  • 5.
    אבל אצל רמי לוי עובדים ערבים וערבים איך זה קשור לדואר (ל"ת)
    ל 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עסק מתמיד
    עומרי כאיד אחמד 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי הנכבד ,משפחת לוי ידועה בישראל ,חברים של אבא שלי במקרה ,עמי לוי הספר המפורסם בנוף הגליל ,מריו לוי הספר המפורסם בתל אביב, אני לא נכנס בעניינים של משפחתי כי המשפחה שלי מסורתיים ומתפללים ואי אפשר לעשות שום עסקה אפילו אם היא מצליחה וחוקית ,לכן אני לא מתערב כל כך רק לשעת הצורך ,גם אבא שלי היה עובד בחברת דרוקר זכריה ,ואמא שלי במפעל אביק של התרופות בנתניה ,כן והיה לאבא שלי הרבה מכירים אך אמרתי אני לא מתערב בפרטיות שלהם ,את האמת עבדתי בשנת 99 ,ובשנת 2000 ,במלון מאריוט בנוף הגליל ,חבל שמלון כזה אחרי שהיה חדש וחדיש ,השתנתה ההנהלה וקרס העסק ,היה בית מלון חבל על הזמן שיש בו הכל ,הייתי איש אחזקה ,ומנהל האחזקה היה שמואל שי ,ומנהל רשת בתי מלון בוב ג'נש ,בלובי יש את מסעדת אואזיס ברמה חבל על הזמן ,מינוס אחד אולמות אירועים ובריכת שחיה באיכות גבוהה ,קומה 2 ,ספא ומסג' ומסעדת טרקוטה ,ושאר הקומות חדרים לאירוח ,ברמה גבוהה ,הייתי מסתובב עם מכשיר קשר ומאסטר קארד לחדרים ,ורכב סוואנא צמוד למחלקת אחזקה ,נגיד מתחת לביטחון של המלון בדרגה אחת ,הפכו את המלון למשרדי מקרקעין ,אני מעדיף שיש בעיר נוף הגליל ,אזור
    סגור
  • 3.
    רמי לוי
    מאיר 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממנו קונה רק עגבניות
    סגור
  • עסק מתמיד
    עומרי כאיד אחמד 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מעדיף שבית המלון פלאזה שהיה בשם מאריוט, בעיר נוף הגליל ,הפך למשרדי מקרקעין למרות שיש בעיר נוף הגליל מקום גדול חדש ,שנקרא קריית הממשלה ,נגיד כל מה שקשור לענייני ועבודות הקשורות לממשלה ,כמו בית משפט והמשרדים ועוד ,אני מעדיף להעביר את המשרדים ואת כל הצוות והמחשבים במקום במלון פלאזה, שהיה בעבר מאריוט, לאזור הנכון ,כי לא יכול להיות דבר כזה ,עושים מה שבראש שלהם בלי שום התראה ובלי שום הודעה קודמת ,כי באיזור תל אביב והסביבה מרוב שהם עסוקים וגם עבודות ועסקים לא יודעים בדיוק מה קורה בצפון ואיזה מין שיטות שליליות קורה בצפון ,לכן כל סוף שבוע אפשר ללון במלון הזה לתפארת ,על רמה גבוהה מאוד וההנהלה כמו שצריך ולעניין ,תודה
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    שיר 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבקשה רמי לוי תקנה על הדרך את דואר ישראל למה השירות בכי רע מאוד,
    סגור
  • 1.
    אני מעריץ אותו
    עופר - חיפה 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נשמה טובה
    סגור