כסף וצרכנות

מונדיאל 2022: מחירי הכרטיסים מאמירים בעקבות הביקוש

הביקוש לכרטיסים בטירוף לקראת המונדיאל האחרון של מסי ורונאלדו, שהוא גם המונדיאל הראשון אחרי הקורונה: כמה יעלו כרטיסים למשחקים, ובאיזה משחק תוכלו לצאת מנצחים?
מערכת ice | 
נבחרת צרפת מונדיאל 2018 (צילום ויקיפדיה)
שריקת הפתיחה של מונדיאל 2022 תתרחש נכון לכרגע בתאריך 21 לנובמבר 2022, בשעה 13:00, במשחק בין הולנד לסנגל. אוהדי הכדורגל בכל העולם מקווים שעל אף הדרך השנויה במחלוקת שזכתה בה קטאר באירוח התחרות, ועל אף קיום המונדיאל בחורף, ולא בקיץ כמו שהיה נהוג עד כה (עקב החום בקטאר), המונדיאל יספק את הקסם הייחודי שלו ויציג חגיגת כדורגל עולמית.
במונדיאלים האחרונים, הישראלים היוו את האוהדים הכי רבים ממדינה שלא משתתפת בטורניר, הפעם ככל הנראה יהיה מספר נכבד של ישראלים, אך בהתחשב במיקום ובתאריך הטורניר, ספק אם יגיעו הרבה כל כך כמו בגביעי העולם הקודמים. על פי ההערכות של מכירות הכרטיסים המוקדמות, כמיליון וחצי איש צפויים להגיע לקטאר, מדובר במספר המהווה כמחצית מאוכלוסיית המדינה.
ההתלהבות של האוהדים למרות החסרונות בטורניר הזה, מגיעה כי מדובר כידוע במונדיאל הראשון שמתרחש מאז פרצה בעולם מגפת הקורונה. המגיפה שהשאירה אותנו בבתים ומנעה מאיתנו כמה חופשות, גרמה להרבה אנשים לרצות לחגוג את דעיכת המגיפה באירוע הכדורגל הגדול בעולם.
כמה יעלה למי שרוצה לראות את מסי ורונאלדו מנסים בפעם האחרונה להגיע לגביע הזהב? מחירי משחקי שלב הבתים נע בין 800 שקל ל-2,200 שקל למשחק, תלוי כמובן בביקוש לאותו משחק. כרטיס למשחק בין פורטוגל לגאנה לדוגמא, יעלה 850 שקל, למרות שמדובר במשחק במונדיאל האחרון שישתתף בו כריסטיאנו רונאלדו. משחק משמעותי יותר כמו גרמניה נגד ספרד, יעלה 2,200 שקל לכרטיס.
משחקי שמינית הגמר יעלו בין 1,200 ל-1,600, ולמי שרוכש אחד מהכרטיסים יכול להיות מזל ברכישת כרטיס יחסית זול שיאפשר לו לצפות במשחק של בלגיה מול ספרד או גרמניה. כדי להיות נוכחים במשחקי רבע הגמר תצטרכו לשלם בין 1,500 ל-1,800. אם תרצו משחק ידידות רגוע וזול יחסית, תוכלו לרכוש ב-1,400 שקל כרטיס למשחק על המקום השלישי.
כרטיס למשחק בחצי הגמר יעלה לכם 4,700 שקל, וכרטיס למשחק הגמר יעלה לכם בין 11,500 ל-15,000 שקל, תלוי כמובן במיקום שתרצו לשבת בו באצטדיון לוסייל שבדוחא. 
באשר להגעת הישראלים למדינה שתומכת בחמאס, ככל הנראה יאפשרו בתקופה הזו לישראלים לשהות במדינה, אם כי כדאי לבדוק את זה קודם. דובר של קטאר אמר בעבר כי אם נבחרת ישראל בכדורגל תעפיל לטורניר, שייערך במדינה, הנבחרת תוכל לקחת בו חלק, על אף ניתוק היחסים בין שתי המדינות. בכל אופן, לאלו שלא רוצים לתמוך במדינה תומכת חמאס ומפירה זכויות אדם, כדאי להישאר לצפות הפעם מהבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה