כסף וצרכנות

זארה ואסוס בפחות כסף: נחשפה השיטה הסודית לחתוך מחירים

אחרי ששיטת טורקיה הפכה לפחות יעילה ואף נחסמה בחלק מהאתרים, הישראלים מצאו כתובת חדשה להתלבש עליה, והכל כדי להתלבש בזול - כך פועלת השיטה
מערכת ice | 
קונים באסוס דרך טורקיה (צילום pexels ,freepik)
זה אולי אחד הסודות השמורים ביותר בחברה הישראלית, שעובר מפה לאוזן עם קצת מידע בגוגל. אבל ברשתות החברתיות בישראל זה אולי הדבר הכי ידוע שיש: איך להזמין מוצר מחו"ל ולעקוץ את המערכת: במקום לשלם את המחיר היקר שמופיע באתר הישראלי, משנים למדינה אחרת ומטבע אחר ופשוט מקבלים את אותו המוצר במחיר יותר זול - בחיסכון שיכול להגיע לעשרות ומאות שקלים.
בחודשים האחרונים המחירים עלו אפילו יותר, והטריק הקודם שעבר על אתרים פופולאריים כמו אסוס ושיין נחסם. הישראלים היו מזמינים כתושבי טורקיה ונהנים ממחירים זולים בעשרות אחוזים. כעת, הטריק הטורקי כבר איבד תוקף, אבל יש מדינה חדשה שאתרי הקניות בה רשמו נוכחות ישראלית רבה לאחרונה.
אז נכון, לא בכל האפליקציות זה אפשרי, אבל באסוס, שיין וזארה זה בהחלט אפשרי. איך זה עובד? מחליפים את מיקום המדינה בו אתם נמצאים, כאשר על פי חוות הדעת של "המומחים" ברשתות החברתית - העדיפות הנוכחית היא לאוסטרליה דווקא. לצד החלפת הכתובת יש להחליף למטבע המקומי ולמידות האוסטרליות. המחיר שיופיע לכם יהיה פשוט יותר זול באופן משמעותי.
 
בתוכנית חיסכון הביאו הערב בלוגריות אופנה שהציגו את השיטה ואף השוו אותה לשיטת הטורקית שניטשה: "מעבירים כתובת לכריסמס איילנד, ומחליפים מטבע לפאונד", התוצאה - פערים של עשרות שקלים, "שמלה שבאסוס ישראל עלתה 140 שקלים, בשיטת טורקיה המחיר דומה, אך לפי אוסטרליה - 103 שקלים. עוד שמלה שנבדקה נמצאה במחיר של מאה שקלים בישראל, בטורקיה - גבוהה בשקל ואילו באוסטרליה - 74 שקלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה