כסף וצרכנות

איקאה חוגגת: "חזרנו לימים שלפני המגפה"

רשת איקאה העולמית הודיעה כי מצאה דרכים להתגבר על שיבושי האספקה, וכעת המלאי חזר למצב של לפני התפרצות הקורונה
מערכת ice |  1
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מחסני חנויות איקאה באירופה מלאים כמו שהיו לפני המגיפה, או כך לפחות מדווחת הרשת. לאחר הקלה בפקקים של שרשראות ההספקה, אמר ביום חמישי מנהל הקמעונאות של קבוצת Ingka, שבבעלותה רוב חנויות איקאה ברחבי העולם, כי איקאה שכרה יותר אוניות, קנתה מכולות וניתבה סחורות מחדש על מנת לצמצם את נזקי השיבושים של שרשראות האספקה.
טולגה אונקו, מנהל קמעונאות ב-Ingka Group, אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי באירופה, מגוון הסחורות של החברה חזר במלואו למחסנים ולחנויות. "אם מסתכלים על אירופה החנויות שלנו חזרו לאותן רמות המלאי כמו שהיינו ב-2019. זה קרה ממש לאחרונה", אמר בראיון בפתיחת החנות הראשונה של איקאה בפנים העיר שטוקהולם בירת שוודיה, מוצאה של איקאה. "ועכשיו זה הזמן להתחיל שוב להרחיב את הטווח", אמר.
 
חלק גדול מהחזרה המהירה יחסית לשגרה, היא הודות לעובדה שכ-70% ממוצרי הרשת הנמכרים ביבשת אירופה, מיוצרים שם, ולכן הם כמעט ולא נתקלים בבעיות אספקה, משום שהם לא צריכים לעבור דרך רוסיה, מדינות ערב או נתיבים עמוסים אחרים.
"התחלנו לראות כמה זרימת הסחורות משתפרת, זמני ההובלה מהספקים לחנויות שלנו מתקצרים", אמר אונקו, שדיבר על אירופה. אך עוד הוא אמר, לצערו, שבמקומות אחרים נותרו בעיות. "מה שאנחנו רואים (באירופה) זה שהנתיבים שהיו סתומים הולכים ונפתחים. הספקים של ההובלות שלנו אומרים לנו 'יש לנו יותר יכולת להעביר את הסחורה שלכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קונים סחורה מרוסיה לכן אין להם בעיות סחורה??? (ל"ת)
    רווית 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור