כסף וצרכנות

איקאה פורצת דרך: מעכשיו לא תצטרכו לעמוד יותר בתור

ענקית הריהוט השבדית בצעד שעשוי במידה רבה לפתור את בעיית העומסים בחנויות: אפליקציית Ikea Kreativ, שמאפשרת לכם למחוק חפצים מחלל הסלון שלכם ובמקומם להציב את רהיטי החברה. כך זה מתבצע
מערכת ice |  2
איקאה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
כמה פעמים הייתם צריכים להפעיל את הדמיון כדי לנסות לקבל אינדיקציה כיצד רהיט מסוים ייראה בסלון שלכם? בזכות החידוש המהפכני של איקאה, לא תצטרכו לדמיין יותר. ענקית הריהוט השיקה היום (רביעי) כלי עיצוב וירטואלי חדש, כזה שיאפשר לכם למחוק את כל הרהיטים הקיימים בסלון ובמקומם להציג את הרהיטים בהם אתם חפצים. 
התוכנה Scene Scanner של Ikea Kreativ מאפשרת לכם כאמור למחוק את כלל הרהיטים המופיעים בחלל מסוים, ובמקומם להציב רהיטים וירטואליים ובכך לעצב את הסלון (או את החדר) כראות עיניכם, בלי לזוז מהמסך. אגב, אם לא תרצו להשתמש בסלון שלכם, תוכלו להשתמש במעל 50 אולמות תצוגה וירטואליים על מנת למקום בהם את הרהיטים. כל התהליך הזה נועד להקל על הלקוחות בכל הקשור להזמנת הריהוט באופן וירטואלי ולמניעת העומסים הכבדים שיש על חנויות הרשת. 
אתם בטח שואלים את עצמכם איך זה בדיוק עובד. ובכן, על מנת לקבל אינדיקציה כיצד ייראו הרהיטים בחדרכם או סלונכם, אפליקציית Ikea Kreativ Scene Scanner שפותחה על ידי Ingka Group (זכיינית החנות הגדולה ביותר של איקאה) מורה למשתמשים לצלם סדרת תמונות פנורמיות של החלל המבוקש בתנועה של הספרה שמונה על מנת ללכוד את כלל הנתונים הוויזואליים הקיימים בו. 
בשלב זה, הפלטפורמה הזאת קיימת רק במכשירי אייפון אך על פי הודעת החברה, בקרוב מאוד עתידה לצאת גרסה גם למשתמשי אנדרואיד. לאחר השלמת הסריקה, נשארים עם תמונה להתאמה ישירות באפליקציה עצמה או באתר של איקאה במחשב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך זה בדיוק חוסך תור? (ל"ת)
    משה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • .
    . 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזמין משלוח עד הבית בלי ללכת לחנות לבחור מוצרים
    סגור