השוק

מוטי בן משה מתרחב בענף הריהוט: זו החברה שרכש

קבוצת הקמעונאות של איש העסקים ממשיכה להתרחב: אקסטרה ריטייל מרחיבה את פורטפוליו החברות לריהוט הבית ורוכשת את SOHAM – המפתחת ומשווקת מזרני פרימיום היברידיים
 
מערכת ice | 
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן, ויקיפדיה, פייסבוק/ קפה קפה)
אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות הפרטית של אלון רבוע כחול שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה להרחיב ולגוון את הפורטפוליו שלה ורוכשת את סוהם, מותג המזרנים המוביל, המפתח ומשווק מזרני פרימיום היברידיים.
סוהם שהוקמה על ידי הבעלים והמנכ"ל אורן לב, ניהלה עד כה ובהצלחה רבה פעילות סחר אלקטרוני בלבד באמצעות אתר האון ליין שלה ובנתה לעצמה שם של שחקנית משמעותית בקטגורית מזרני הפרימיום. עתה, עם השלמת רכישת החברה ע"י אקסטרה ריטייל של בן משה, יוכלו לקוחות סוהם להתרשם מהמזרנים ההיברידיים גם בחנויות הדגל של רשת ורדינון.
 
דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, מסר, כי רכישת השליטה במותג הישראלי סוהם היא נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של הקבוצה במוצרים ברמות הפרימיום. עוד הוסיף כהן כי השותפות החדשה והסינרגיה הייחודית מחזקת ומעמיקה את האחיזה של החברה בתחום ההום סטיילינג בישראל ומעניקה ערך מוסף ללקוחותיה.
מבחינת יחסי הכוחות לאור הרכישה, המייסד של חברת סוהם, אורן לב, ימשיך לנהל את החברה בצורה מקצועית ואיכותית גם במתכונת הבעלות החדשה ויפתח את הפעילות להישגים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה