כסף וצרכנות

מקדונלדס לא גילתה לכם? כך תשיגו ביג מק בזול

ה"טריק" על חשבון מקדונלדס מאפשר ללקוחות לקבל ביג מק וצ'יפס תמורת 1.99 פאונד בלבד בכל פעם במקום 4.79 ליש"ט. איך זה עובד?
כפיר אדר |  1
מקדונלדס (צילום Magma Images)
מקדונלד'ס היא אחד ממותגי המזון המהיר הפופולריים ביותר בבריטניה עם יותר מ-1,200 מסעדות ברחבי הממלכה. אבל שאלתם את עצמכם איך אפשר להשיג מקדונלד'ס ביג מק וצ'יפס ב-1.99 פאונד, כשליש מהמחיר המקורי?
עכשיו אפשר להפחית את העלות של המוצר העיקרי והאייקוני של מקדונלדס - ביג מק וצ'יפס - ביותר מחצי, באמצעות טריק פשוט. על מנת לנצל את ההצעה, תזדקקו לקבלה שהונפקה ב-60 הימים האחרונים ממקדונלדס עבור כל רכישה.
 
המבצע פתוח רק לבני 16 ומעלה. בתחתית כל קבלה ממקדונלדס יש קוד ייחודי בן 12 ספרות. אם תזינו את הקוד באתר הסקרים של חברת המזון המהיר, McDonalds Food for Thoughts, לאחר מכן תתבקש למלא סקר מהיר. תצטרכו לשתף כמה מחשבות על האוכל שרכשת, אבל לאחר שתסיים את הסקר המהיר תקבלו קוד בן חמש ספרות.
לאחר מכן, עליכם לרשום את הקוד בן חמש הספרות בקבלה, אשר יעבוד כשובר בכל חנות של מקדונלדס. השובר יאפשר לכם לקבל Big Mac, Fillet-O-Fish או Vegetable Deluxe, עם צ'יפס או סלט בצד, בעלות מוזלת של 1.99 פאונד.
העלות של ביג מק וצ'יפס היא בדרך כלל 4.79 ליש"ט, כלומר חיסכון של 2.80 ליש"ט. ניתן להשתמש בטריק כמה פעמים שתרצו, אבל תצטרכו קבלה אחרת בכל פעם. הקודים הייחודיים בני 12 ספרות מודפסים על כל קבלה, ללא קשר לסכום הרכישה. המשמעות היא שבתיאוריה, תוכלו לרכוש פריט בעל ערך נמוך כדי לקבל קבלה עם קוד, שבה תוכלו להשתמש כדי לקבל את ההמבורגר והצ'יפס המוזלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בטח שמעל גיל 16
    בר דעת 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מפני שלגלאי 16 ומטה יש את הסבלנות להתעסק עם קודים ...והתוצאה למקדולנדס תהיה ...
    סגור