תיירות

מקדונלדס בדרך למהפכה: מי יהיו בעלי המסעדות מ-2023?

הרשת מבצעת שינויים באופן שבו היא מעניקה זיכיונות בתקווה למשוך מועמדים מגוונים יותר. החל משנת 2023, ענקית המזון המהיר תעריך כל מפעיל חדש פוטנציאלי תוך שימוש באותה גישה, ולא תעניק עוד יחס מועדף לילדים ולבני הזוג של הזכיינים הנוכחיים. כזכור, זכיינים שחורים, בהווה ובעבר, תבעו את הרשת בטענה לאפליה גזעית
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום pixbay edit ice)
מהפכה ברשת המזון המהיר הגדולה בעולם. מקדונלד'ס עורכת שינויים באופן שבו היא מעניקה זיכיונות בתקווה למשוך מועמדים מגוונים יותר, הטלטלה האחרונה באופן שבו הנהלת רשת ההמבורגרים מפקחת על הזכיינים שלה. החל בשנת 2023, ענקית המזון המהיר תעריך כל מפעיל חדש פוטנציאלי באופן שווה. בעבר ניתנה יחס מועדף לבני הזוג והילדים של הזכיינים הנוכחיים.
"חשבנו רבות כיצד אנו ממשיכים למשוך ולשמר את הבעלים/המפעילים הטובים ביותר בתעשייה - אנשים המייצגים את הקהילות המגוונות שאנו משרתים, מביאים חשיבה צמיחה ומתמקדים במצוינות ביצועית, תוך טיפוח סביבת עבודה חיובית. עבור צוותי מסעדות", אמר נשיא מקדונלד'ס ארה"ב, ג'ו ארלינגר, בהודעה לזכיינים שנצפה על ידי CNBC.
 
מקדונלד'ס גם תפריד בין התהליך שבאמצעותו היא מחדשת את ההסכמים ל-20 שנה של זכיינים מההערכה האם הזכיין יכול להפעיל מסעדות נוספות. בנוסף, ארלינגר אמר לזכיינים בארה"ב כי החברה תשלב את ערכיה בצורה ברורה יותר בסטנדרטים שלה עבור זכיינים.
החברה נכנסה לאחרונה ללחץ לתוכנית להשיק מערכת דירוג חדשה בתחילת השנה הבאה, שדירגה כמה זכיינים, שיש להם חששות לגבי פוטנציאל ניכור עובדים. למקדונלד'ס יש כ-13,000 מקומות זכיינות בארצות הברית. יותר מ-1,750 זכיינויות נמכרו בשנה שעברה.
בדצמבר, מקדונלד'ס התחייבה לגייס זכיינים נוספים מרקעים מגוונים, תוך התחייבות של 250 מיליון דולר בחמש השנים הבאות כדי לסייע לאותם מועמדים לממן זיכיון. זה חלק מהניסיונות הרחבים יותר של החברה לאמץ את הגיוון בכל דרגות החברה. זכיינים שחורים, בהווה ובעבר, תבעו את הרשת בשנים האחרונות בטענה לאפליה גזעית. אחת מהתביעות נדחתה, בעוד שאחרת הביאה להסדר של 33.5 מיליון דולר ממקדונלד'ס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה