כסף וצרכנות

מקדונלד'ס מציגה: הלקוחות בורחים, המוצרים מתייקרים - הרווח עולה

רשת מקדונלד'ס בארצות הברית טוענת כי בעקבות האינפלציה הגואה, הלקוחות בוחרים במוצרים זולים יותר מהתפריט ומגיעים בתדירות נמוכה בהרבה מהרגיל, אז מדוע בכל זאת זו תקופה טובה עבורם?
מערכת ice |  3
מקדונלדס (צילום Magma Images)
רשת מקדונלד'ס בארצות הברית טוענת כי בעקבות האינפלציה הגואה, הלקוחות בוחרים במוצרים זולים יותר מהתפריט על בסיס קבוע ומגיעים בתדירות נמוכה בהרבה מהרגיל, מה שבהחלט מאותת שהמגמה עשויה לפגוע בעולם המסעדנות.
במקדונלד'ס מסרו כי לקוחות בעלי הכנסה נמוכה עברו לתפריט הזול יותר שלהם או עזבו את הארוחות המשולבות כדי לחסוך בכסף. למרות זאת, הם טוענים כי לקוחות מגיעים פחות למסעדות יוקרה, מה שגורם להם לעבור לקנות ברשת המזון המהיר הגדולה בעולם.
על פי בכירים במקדונלד'ס, סל המוצרים שלהם עלה ב-7.7% בחודשים האחרונים, בעוד סל המוצרים הביתיים עלה ב-12.2%. היסטורית, רשתות המזון המהיר הצליחו היטב במהלך האטות כלכליות, כאשר הסועדים עוברים לאפשרויות זולות יותר מבלי לדלג על אכילה בחוץ. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פה יותר יקר וקונים
    חוני 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה אנחנו נגיד? המנה יותר יקרה ומשכורות יותר נמוכות וקונים עדיין. פראיירים. שם המנה עולה 10 שקל ופה 50 בכל זאת קונים אני אישית בחיים לא קניתי אבל יודעת מה המחירים כי פשוט לא טעים לי.
    סגור
  • 2.
    איך אפשר
    ג.ש 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר להגיד שזה אוכל?? הטעם של הדבר הזה יש לו טעם של קרטון במקרה הטוב במקרה הרע טעם של הקעת גמל
    סגור
  • 1.
    למה בארץ אין ארוחת בוקר של מקדונלדס? (ל"ת)
    חובב מקדונלדס 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור