כסף וצרכנות
מקדונלד'ס מציגה: הלקוחות בורחים, המוצרים מתייקרים - הרווח עולה
רשת מקדונלד'ס בארצות הברית טוענת כי בעקבות האינפלציה הגואה, הלקוחות בוחרים במוצרים זולים יותר מהתפריט ומגיעים בתדירות נמוכה בהרבה מהרגיל, אז מדוע בכל זאת זו תקופה טובה עבורם?
רשת מקדונלד'ס בארצות הברית טוענת כי בעקבות האינפלציה הגואה, הלקוחות בוחרים במוצרים זולים יותר מהתפריט על בסיס קבוע ומגיעים בתדירות נמוכה בהרבה מהרגיל, מה שבהחלט מאותת שהמגמה עשויה לפגוע בעולם המסעדנות.
במקדונלד'ס מסרו כי לקוחות בעלי הכנסה נמוכה עברו לתפריט הזול יותר שלהם או עזבו את הארוחות המשולבות כדי לחסוך בכסף. למרות זאת, הם טוענים כי לקוחות מגיעים פחות למסעדות יוקרה, מה שגורם להם לעבור לקנות ברשת המזון המהיר הגדולה בעולם.
עוד ב-
על פי בכירים במקדונלד'ס, סל המוצרים שלהם עלה ב-7.7% בחודשים האחרונים, בעוד סל המוצרים הביתיים עלה ב-12.2%. היסטורית, רשתות המזון המהיר הצליחו היטב במהלך האטות כלכליות, כאשר הסועדים עוברים לאפשרויות זולות יותר מבלי לדלג על אכילה בחוץ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.פה יותר יקר וקוניםחוני 07/2022/31הגב לתגובה זו0 0ומה אנחנו נגיד? המנה יותר יקרה ומשכורות יותר נמוכות וקונים עדיין. פראיירים. שם המנה עולה 10 שקל ופה 50 בכל זאת קונים אני אישית בחיים לא קניתי אבל יודעת מה המחירים כי פשוט לא טעים לי.סגור
-
2.איך אפשרג.ש 07/2022/30הגב לתגובה זו0 0איך אפשר להגיד שזה אוכל?? הטעם של הדבר הזה יש לו טעם של קרטון במקרה הטוב במקרה הרע טעם של הקעת גמלסגור
-
1.למה בארץ אין ארוחת בוקר של מקדונלדס? (ל"ת)חובב מקדונלדס 07/2022/30הגב לתגובה זו2 0סגור



