כסף וצרכנות

רשות המסים מצטרפת למבצע: זו העיר בה יחולקו פיצויים

שר האוצר, אביגדור ליברמן סיים דיון חירום שנערך בהשתתפות בכירי משרד האוצר. החל ממחר תפתח רשות המסים, מוקד מרכזי בעיר אשקלון  אליו יוכלו אזרחים לפנות ולדווח על נזקים
מערכת ice |  2
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
שר האוצר אביגדור ליברמן הנחה היום (שבת) את מנהל רשות המסים להערך להתקנת תקנות בהוראת שעה שיתנו מענה לתושבים שהיו נצורים בימים האחרונים בישוביהם, לאור הנחיות פיקוד העורף, ונמנע מהם להגיע למקום עבודתם. 
בנוסף , הודיע השר כי משרד האוצר בוחן את ההתפתחויות ויפעל לתת מענה ככל שידרש, בהתאם להיקף הלחימה ולמצב העורף. המשרד יאמוד את היקף הנזקים כדי לבנות את תכנית הסיוע לכשיידרש.
 
כמו כן שר האוצר הנחה את הדרג המקצועי להאיץ את הצעדים שיאפשרו את הארכת התכנית לחיזוק החוסן האזרחי בשדרות וביישובי "עוטף רצועת עזה" בשנתיים נוספות, על מנת להתמגן גם לקראת מבצעים עתידיים.
מנהל רשות המסים, ערן יעקב, עדכן  את השר כי עובדי קרן הפיצויים מס רכוש הגיעו במהלך סוף השבוע לאתרי הנפילות וסייעו לאזרחים שביתם ורכושם נפגע. כמו כן החל ממחר תפתח רשות המסים, מוקד מרכזי בעיר אשקלון  אליו יוכלו אזרחים לפנות ולדווח על נזקים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חוסן תושבי אשקלון
    אברום 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק עם העבודה בעיעיים פיצוי לתושבי אשקלון הוא קיום הבטחתו של ליברמן ובא כוחו קושניר האשקלוני במתן הנחה במס הכנסה שכ''כ התפארו בה ולא קיימו אותה. קצת בושה
    סגור
  • 1.
    ליברמן לך הביתה הרסת את המדינה (ל"ת)
    אני 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור