כסף וצרכנות

הוט בבשורה לצרכנים: זה השירות שתספק החל מהיום

אחרי שנים של מגבלות, מהיום גם הוט, בדומה לבזק לפניה, יכולה למכור לצרכנים חבילות אינטרנט הכוללות את כל השירותים – ספק, תשתית, טלפוניה ואפילו טלוויזיה – בחשבונית אחת באופן ישיר ולהתחרות בספקיות החיצוניות
יאיר מור | 
הוט (צילום Magma Images)
חברת הכבלים הוט מתחילה מהיום (ראשון) להציע את אחד השירותים שהבטיחה במשך שנים, אך היתה מנועה מלהציע בשל כללי הרגולציה – אינטרנט מלא בחשבונית אחת. המהלך מגיע כשנתיים לאחר שמשרד התקשורת, בראשות השר יועז הנדל (בקדנציה הקודמת), התיר לחברה להציע חבילות אינטרנט באופן ישיר, לא דרך ספק (החברה-הבת שנקראה HOTnet), וכחצי שנה לאחר שהמתחרה הגדולה, בזק, החלה במהלך דומה.
החברה תציע חבילות אינטרנט אחודות על שני סוגי התשתית הזמינים עבורה, ולא רק עבור הסיבים האופטיים החדשים: לקוחות המחוברים לתשתית הכבלים הוותיקה שלה, שהיתה במשך שנים מוקדשת להעברת שידורי טלוויזיה בלבד ורק ב-2010 הותר לה להציע על גביה שירותי אינטרנט (אך בזמנו רק דרך ספקיות חיצוניות במסגרת השוק הסיטוני), וכמובן גם על גבי תשתית הסיבים האופטיים של מיזם הסיבים שהיא שותפה בו יחד עם סלקום, חברת החשמל וקרן תש"י של חברת הביטוח הראל.
 
על גבי תשתית הכבלים מציעה החברה חבילות במהירויות הורדה של 200 או 500 מגה-ביט לשנייה, עם מהירויות העלאה של 10 או 12 מגה-ביט לשנייה, במחירים של 86 שקל בחודש לחבילת 200/10, 99 שקל בחודש לחבילת 500/10, ו-109 שקל בחודש לחבילת 500/12, כאשר שלושה חודשים ראשונים מוצעים במחיר של 39, 49 או 59 שקל בחודש, בהתאמה וההתקנה עולה 25 שקל – לא בחודש, אלא תשלום חד-פעמי.
החברה תציע גם חבילות "טריפל" הכוללות תשתית, ספק וטלוויזיה במחירים של החל מ-289 שקל (עם הנחה של 89 שקל בחודש לשלושת החודשים הראשונים).
מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, מסרה כי "אנו מברכים על המהלך שהוביל משרד התקשורת בראשותו של שר התקשורת, ד"ר יועז הנדל. המהלך יאפשר לנו לספק אינטרנט איכותי ומהיר, גם על גבי רשת הסיבים וגם על גבי רשת הכבלים, ללא פיצול בין תשתית וספק והכל בחשבונית אחת. מדובר בצעד נוסף שמוכיח כי הסרת מגבלות רגולטוריות בשוק התקשורת היא מתבקשת ואף הכרחית".
תגיות HOT | אינטרנט | הוט
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה