כסף וצרכנות

מקדונלדס בצעד הזוי: זה המוצר החדש שיטריף את המכורים

מקדונלדס תשיק מוצר למשך שש שעות בלבד, לפחות בשלב הראשון. מדובר במחווה ייחודית למנה האהובה של הרשת - הנאגטס. זה המוצר שעומד להטריף את המכורים
מערכת ice |  3
מקדונלדס (צילום Stock Catalog /flickr)

מקדונלד'ס שיתפה פעולה עם המותג האוסטרלי האייקוני UGG כדי ליצור נעלי בית בהשראת צ'יקן נאגטס - והם יחלקו אותם במשך שש שעות באוסטרליה בלבד.

המגפונים האלה, שקיבלו את שם המנה עוצבו כדי להידמות לנאגטס עוף, עד למרקם, כך לפחות טוענת ענקית המזון המהיר. בהתאם לנושא, נעלי הנאגטס האלה יגיעו לדלתכם בחבילת רוטב ענקית במקום קופסת הנעליים הטיפוסית.
"אנחנו נרגשים להחיות את הנאגי - שילוב של שני אהובים אוסטרליים איקוניים שמתאימים ללילה נוח", אמרה מנהלת המותג הבכירה של מקדונלדס, ליז ויטבריד, בהודעה לעיתונות.
"הגדר את ההתראה שלך והיה חד להזדמנות שלך לשים יד על זוג!" פונים מקדונלדס בימים האחרונים, והם לא צוחקים כשהם אומרים שצריך להיות מהיר. המבצע פתוח לשש שעות בלבד - בין 20:00. בערב ל-2 לפנות בוקר ב-5 בספטמבר בחנויות אוסטרליות.
במהלך הזמן הזה יצטרכו האוסטרלים להיכנס לאתר האינטרנט של מקדונלדס ולעקוב אחר ההוראות. וגם אז- להחזיק אצבעות כי יש רק 50 זוגות של הנאגי החינמיים האלה לתת.
ה-Nuggies הם רק הטיפה השנייה של נעליים בהשראת תרנגולת, לאחר ש-KFC עלתה על מסלולי האופנה בשנת 2020. נזכיר כי KFC ו-Crocs חברו לבכורה של נעליים שנמכרו ב-89.99 דולר, שנלכדה מיד על ידי אופנתיות מסוגננות שהשתתפו בשבוע האופנה בניו יורק.

צילום: מקדונלדס אוסטרליה

נעלי הבית כללו פסים ייחודיים של דלי KFC מודפסים תמונות של עוף מטוגן וצ'ארמי נעליים בניחוח עוף מוזר.
 


המהדורה המוגבלת "Bucket Clog" עשתה את הופעת הבכורה שלה על רגליה של האמנית העולמית Me Love Me, שחיברה את הפלטפורמות שלה בשמיים עם סרבל עם פאייטים.
"השילוב של המראה הבלתי ניתן לטעות של העוף המטוגן המפורסם שלנו ודלי KFC הייחודי, עם הנוחות והסגנון שאין שני לו של Crocs, הנעליים האלה הן מה שממנו עשויות חלומות נעלי עוף מטוגן", אמרה אנדריאה זהומנסקי, מנהלת המנהלים של KFC בארה"ב.
הנעליים הגיעו בשתי גרסאות יוניסקס - קנטאקי פרייד צ'יקן x Crocs Bucket Clog, בסגנון פלטפורמה, וקנטאקי פרייד צ'יקן x Crocs Classic Clog, הכולל סוליה נמוכה עד הקרקע.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גם אני רוצה טליה תזכה במיליון (ל"ת)
    חיים צ. 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    למה
    מתלונן 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל תשימו תוכן שבאמת קורה בארץ ולא כל הזמן מה קורה בחול, זה כל הזמן חול חול ועוד קצת חול. תנו עוד חדשות מהארץ (ולא פוליטיקה)
    סגור
  • 1.
    אהה חשבתי אוכל
    Vbnvc 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי אכפת מעלי בית
    סגור