כסף וצרכנות

מחסור בדגים לקראת ראש השנה: מה ההשפעה לצרכן הישראלי?

שולחן החג בראש השנה הקרוב צפוי להיות שונה במקצת מהחגים הקודמים, כאשר אחד הדגים שיהיו חסרים בעקבות סגירת היבוא ממצרים על רקע מצב תברואתי ירוד יהיה מוסר הים. מה יהיו ההשפעות על הצרכן הישראלי ומה האלטרנטיבות?
מערכת ice | 
דגים (צילום פלאש 90)
ראש השנה מתקרב בצעדי ענק ובעוד שבועיים וחצי בלבד כל בית ישראל יסוב לשולחן החג עם כל המשפחה המורחבת, אך שולחן החג הפעם ייראה שונה במקצת מאשר בשנים עברו, כך על פי ראיון שהעניק רונן ז'אנו, מבעלראיוןי חנות הדגים 'אחים ז'אנו דגים' שבאשדוד, כאשר עלה לשידור ב'תוכנית חיסכון'.
ז'אנו, שהתראיין לגדעון אוקו ב'תוכנית חיסכון' בקשת 12, התייחס למחסור הצפוי במוסר ים, ולהשפעות הצפויות לכך: "האווירה לקראת החג התחילה מיום ראשון ורוב הלקוחות התחילו עם הזמנות כדי שלא יהיה לחץ. ברגע שמזמינים מראש גם הסחורה מגיעה כמו שצריך והכל בסדר. מוסר ים יהיה חסר קצת כי משרד הבריאות העולמי סגר את היבוא ממצרים בגלל תנאים תברואתיים ירודים, אז ניאלץ להסתדר בלי הדג הזה, גם לברק יהיה חסר מאותה הסיבה, אבל חוץ מזה את הכל יהיה לנו".
 
עוד הוסיף ז'אנו, התייחס למחירי הדגים ואמר: "המחירים של הדגים פחות או יותר נשמרים, כי לקוח שקונה מאיתנו כל השנה אנחנו משתדלים לא להעלות את המחירים בחגים. מחסור כזה או אחר לא אמור להשפיע עלינו. הסלמון בתקופה מצוינת והמחיר חזר למחיר רגיל. החל מחודש אוקטובר, לקראת הכריסמס, המחיר של הסלמון צפוי שוב לעלות". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה