כסף וצרכנות

מחקר חדש: מהי הגלידה האהובה ביותר על הישראלים?

מחקר חדש מראים כי 45% משוק גלידות הפרימיום בישראל נמצאים בשליטת מותג בן אנד ג'ריס, זאת בשעה בהנהלת החברה מנהלת מאבק משפטי להחרמת הישראלים
מערכת ice | 
גלידה (צילום vecteezy)
לפי נתוני מחקר שוק שבדק את צריכת קטגוריית עולה כי צריכת גלידות הפרימיום בארץ נמצאת בעליה. בארצות הברית למשל נרשם גידול במכירות של כ 9% בקטגוריית גלידות הפרימיום. בישראל המגמה זהה. בקטגוריית הפרימיום נרשמם גידול של כ – 12% בצריכת הגלידות. כמו כן לפי נתוני מכון המחקר סטורנקסט עולה כי בקרב הצרכן הישראלי, המותג המוביל הוא בן אנד ג'ריס. למעשה המותג משתלט על רוב יחסי בקטגורית הגלידות הפרימיום ומהווה כ – 45% מאריזות לבית.
אבי זינגר מנכל בן & ג'ריס התייחס למחקר ומסר לאייס: "מגמת צריכת גלידות הפרימיום תמשיך גם בחורף הקרוב בעולם ובישראל". לדבריו: "הגלידה נתפסת  בקרב הצרכן כפינוק מתוק ומתאפיינת ברכישה אימפוליסיבית לעתים ללא תכנון. אנו עדים לביקושים הולכים וגדלים גם בערוצי מכירה כגון אתרי און ליין רשתות מסעדות ובתי קפה, נדאג להפתיע ולחדש במהלך שנה הקרובה".
נתוני המחקר שמראה כי ישראלים רבים בוחרים בבן אנד ג'ריס כמותג גלידה אהוב מיוחד בישראל מגיעים שברקע מגיעים הדיווחים על כל שבית המשפט בארצות הברית דחה את הניסיון של בן אנד ג'ריס למנוע מחברת האם שלה, יוניליוור למכור את הגלידה שלה ביהודה ושומרון המכונה, דבר שלטענת בן אנד ג'ריס ערער את ערכיה.
 
שופט המחוזי של ארה"ב אנדרו קרטר במנהטן אמר שלבן אנד ג'ריס לא מגיע צו מניעה לעצור את המכירות והשיווק של הגלידות, מכיוון שהיא לא הראתה שהיא תסבול מנזק בלתי הפיך, או שהלקוחות יתבלבלו מהמהלך. בן אנד ג'ריס תבעה את יוניליוור ב-5 ביולי, בטענה שמכירת עסקיה הישראליים לבעל הרישיון המקומי אבי זינגר מפרה את ההסכם שלפיו יוניליוור רכשה את החברה שבסיסה ברלינגטון, ורמונט בשנת 2000.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה