כסף וצרכנות

כאל בקמפיין חדש עם מארק איווניר לחגי הקניות של נובמבר

לקראת מבצעי אתרי הקניות הבינלאומיים בנובמבר, כאל מכריזה כי מחזיקי כרטיס CalFix BACK ייהנו מהחזר כספי כפול על כל קנייה במט"ח באתרים בחו"ל
מערכת ice | 
מארק איווניר בקמפיין כאל (צילום יחצ)
לקראת חגיגת הקניות של נובמבר בשל המבצעים באתרים הבינלאומיים, חברת כאל יוצאת בקמפיין חדש כרטיס האשראי CalFix BACK בכיכובו של מארק איווניר.
הקמפיין מציג הטבה למצטרפים חדשים ולמחזיקי כרטיס האשראי CalFix BACK, המעניק החזר כספי על כל קנייה, אשר יעניק בחודש נובמבר החזר כפול על כל קנייה במט"ח באתרים בינלאומיים. מדובר על קמפיין שלישי בסדרה, בהובלת איווניר.
הקמפיין שהופק על ידי מולה הפקות ומשרד הפרסום יהושוע, בבימויו של אופיר בועז, יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וכן ברשתות הסושיאל ובאמצעות משפיענים.
 
חודש נובמבר ידוע כ"חודש הקניות" בשל חגיגות המבצעים וימי הקניות הבינלאומיים –  "יום הרווקים הסיני" שיצויין ב-11.11, ה-"BLACK FRIDAY" ב–25.11 וה-"CYBER MONDAY" ב–28.11. הכסף שיצברו לקוחות CalFix BACK בהחזר הכספי ניתן למימוש בפלטפורמת BUYME בלמעלה מ-900 בתי עסק במגוון תחומים: מסעדות שף, בתי קפה, חנויות אופנה ולייף סטייל, חנויות עיצוב, רשתות ספורט, תיאטראות, מופעים, סדנאות, ספא, אטרקציות, יקבים, בתי מלון ועוד.
הנפקת כרטיס האשראי נעשית בתהליך הנפקה דיגיטלי, באתר ובאפליקציה, המאפשר תשלום מיידי מהארנק הדיגיטלי ללא צורך בכרטיס פיזי, כך שניתן להנפיק את הכרטיס בכל רגע נתון ולהנות מההטבה מיד. 
במהלך החודש לקוחות כאל יהנו מהטבות נוספות על קניות באתרים המובילים שיפורסמו באתר. ההטבה תינתן בין התאריכים 1.11.22-30.11.22, בהרשמה מראש באתר כאל:
נויה פרסול, מנהלת מחלקת שיווק בכאל :"בחרנו לייצר הצעת ערך ייחודית נוספת, המותאמת לתקופה – החזר כספי כפול, והפעם על כל הקניות מאתרים בחו"ל. מאתרים גדולים כמו אמזון, אסוס, עלי אקספרס ועד לאתרים נישתיים יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה