כסף וצרכנות

רמי לוי או יוחננוף? זה סל הקניות הזול ביותר

משרד הבריאות בשיתוף עם משרד הכלכלה בחנו את מחירי סל המוצרים הבריא בין רשתות המזון בישראל. באיזו רשת תשלמו פחות על המוצרים?
מערכת ice |  1
סל קניות (צילום vecteezy)
נתוני "סל המוצרים הבריא" לרבעון השלישי בשנת 2022 נחשפים: ממוצע סל המוצרים הבריא עמד ברבעון השלישי לשנת 2022 על 809 שקלים, עליה של 14 שקלים (שהם כ- 2%) ביחס לרבעון הקודם. 
 
הפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר ברבעון השלישי הינו  36% שהם 254 שקלים. ממוצע סל המוצרים הבריא שגובש על ידי משרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף משרד הבריאות ומתבסס על נתוני המועצה לצרכנות מתוך אתר פרייסז, עמד ברבעון השלישי של 2022 על 809 שקלים, עליה של 14 שקלים ביחס לרבעון הקודם.
 
מתוך רשימת הרשתות שנבדקו, הרשת שמכרה את סל המוצרים הבריא במחיר היקר ביותר ברבעון השלישי היא "סופר יודה" – עלות הסל הנבדק ברבעון זה עומדת על 961 שקלים.
 
מתוך רשימת הרשתות שנבדקו, הרשת שמכרה את סל המוצרים הבריא במחיר הזול ביותר ברבעון השלישי הינה "רמי לוי" – עלות הסל הנבדק ברבעון זה עומדת על 707 שקלים.
 
הפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר ברבעון השלישי עמד על  36% שהם 254 שקלים. בבדיקה של רשתות ה"דיסקאונט" המחיר הממוצע של סל המוצרים הבריא עמד ברבעון השלישי של 2022 על 753 שקלים. פער המחירים בין הרשת היקרה לזולה עמד על 14% שהם 101 שקלים.
 
הסל מבוסס על מזונות מומלצים לסמל הירוק וכולל ברובו מוצרים מהצומח, מהקטגוריות פירות וירקות, שמן זית אגוזים וזרעים, קטניות ודגנים מלאים וקטגוריות מוצרים מן החי כגון חלב ומוצריו ותחליפיו, ביצים עוף ודגים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די עם הכתבות האלה,את רוב העם זה לא מעניין
    ישראלי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולראיה ,מסעדות מפוצצות,נתב"ג מפוצץ,בלי מלון מלאים,לא מעניין 20 שקל יוצר יקר או זול, תתקדמו
    סגור