כסף וצרכנות

תנופורט השקיעה 50 מיליון שקל בקונספט חדש של מסחר ומשתלה

במתחם המסחרי בעד הלום נפתח ADGARDEN - בפעם הראשונה בישראל במתחמי המסחר משולבת משתלה בשטח של 2,000 מ"ר כעוגן, לצד בילוי ומסעדות
מערכת ice | 
מתחם ADGARDEN (צילום מורג ביטן)
קבוצת "תנופורט ישפרו" משיקה בימים אלו קונספט חדש במתחם המסחרי בעד הלום: ADGARDEN, מתחם המשלב משתלה, בילוי, מסעדות לצד חנויות עוגן מיוחדות, חנויות יבואן, וחנויות צורך. ההשקעה במתחם - כ-50 מיליון שקל.
אחד מסממני הקונספט של ה ADGARDEN הוא שבפעם הראשונה בישראל, במתחמי המסחר משולבת משתלה בשטח של 2,000 מ"ר כעוגן, ולצד שתילים, פרחים, ריהוט גן, כלי נוי, ישולב בתוכה מתחם פוד טראקס בסביבת גן טובל בירוק ופרחים.

במתחם ADGARDEN נפתחה חנות היפרמרקט גדולה על שטח של כ-7,000 מ"ר (בבעלות משפחת דוש) שכוללת שוק פירות וירקות בשטח של כ-1,000 מ"ר, חנות סטוקים, בית מאפה/ מסעדה בשטח של כ-400 מ"ר ועוד.
עוד במתחם מרפסת ירוקה עם נוף פנורמי אל שדות ירוקים והמושבים באזור. ההערכות מדברות על השקעה כוללת הנאמדת במספר עשרות מיליוני ש"ח בשיפוץ, בניית הקונספט והכנסת העסקים באותו התמהיל המיוחד שמאפיין את מתחם ADGARDEN והשקתו המחודשת.
ישראל ויזל, מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת "תנופורט ישפרו": "הקונספט החדש של מתחם ADGARDEN הינו הסנונית הראשונה המייצגת את התפיסה העתידית למתחמי הקניות בעידן ה “On Line” ובכוונת הקבוצה ליישמו גם במתחמי קניות נוספים של הקבוצה, ובכך להיבדל ממרכזי המסחר המסורתיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה