כסף וצרכנות

תן ביס הקטינה ראש? הפיצוי שמגיע לכם מחכה באפליקציה

לאחר שנתבעה בתביעה ייצוגית, פסק דין הכריע כי על חברת משלוחי האוכל, תן ביס, לספק ללקוחות שלה קוד קופון בסך עשרה שקלים, לשימוש במספר מוגבל של רשתות סופרמרקט - זו הסיבה
מערכת ice | 
עובדי תן ביס (צילום יחצ תן ביס)
לפני כחודשיים הוחלט במסגרת דיון בבית משפט כי חברת משלוחי המזון, תן ביס, תפצה את לקוחותיה במסגרת תביעה ייצוגית שהוגשה נגדה. במסגרת הפיצוי החברה שילמה כ-5 אלף שקלים לתובע, לצד הוצאות נוספות, ואנחנו? אנחנו זכינו בקוד קופון בסך עשרה שקלים למספר רשתות סופרמרקט.
לקוחות רבים של החברה קיבלו הערב הודעת פוש ובה נודעו כי יוכלו לעשות שימוש בקוד קופון בסך עשרה שקלים ברשתות כגון סופר זול, רמי לוי בשכונה, וי שופ משקאות ועוד. קוד הקופון מוגבל, בהתאם לפסק הדין, ל-12,500 יחידות, אינו כולל דמי משלוח ולא ניתן לעשות שימוש בכפל מבצעים. 
 
לפי בדיקה של המערכת, התביעה הוגשה לאחר שאחד המשתמשים באפליקציה הבחין כי בעת הזמנה, כנראה מאחת רשתות הקמעונאות בארץ, לא מצוין מה משקל המוצרים הייעודים וייתכן כי בעקיפין הדבר פגע בתוכניותיו. על כן התביעה הוגשה ובמסגרת פסק הדין החברה נדרשה לפיצויים שצוינו מעלה.
בעת שהשיבה לתביעה, טענו עורכי הדין של החברה כי היא לא אמורה לציין משקלים של מוצרים וכי האחריות אינה שלה במסגרת הפלטפורמה היות שהיא המדיום ולא הספק. בית המשפט לא הסכים ואף דרש במסגרת פסק הדין שהחברה מעתה תודיע לרשתות עימה היא עובדת שעליהן לציין משקלים ושמעתה יהיה פיצ'ר חדש באפליקציה שיאפשר להן להזין את הנתונים. כמו כן, נדרשה תן ביס להעביר את המידע לכל חברה חדשה עימה היא תעבוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה