כסף וצרכנות

קראנץ' פיסטוק OUT: הכירו את הטעם החדש של נסטלה

לקראת הקיץ חברת נסטלה משיקה את המהדורה הקיצית של גלידת קראנץ', בשיתוף קהילת "רעבים ברעבך", והפעם הקהילה בחרה ברוב קולות: גלידת קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס
מערכת ice | 
קראנץ קורנפלקס (צילום יחצ)
בשנה שעברה אחת מקבוצות (וקהילות) הפייסבוק המובילות בארץ, "רעבים ברעבך", יצרה מספיק הד ציבורי כדי שנסטלה תשיק טעם חדש וייחודי של גלידת קראנץ' הפופולרית: קראנץ' פיסטוק. כבר מרגע ההשקה הגלידה נמכרה בקצב כה מהיר שכמעט ולא ניתן היה למצוא יחידות זמינות בסופרים ובפיצוציות.
כעת, ככל שהקיץ מתקרב, בנסטלה החליטו להאריך את שיתוף הפעולה עם הקהילה ובעזרתה הוחלט מה יהיה הטעם החדש של קראנץ' לקיץ 2023: קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס. המוצר, במהדורה מוגבלת, כבר זמין למכירה באפליקציית וולט.
 
כדי ליצור את הטעם החדש נערכו במטה נסטלה מבחני טעימות למספר גרסאות של הגלידה, וחברי הקבוצה שלקחו במבחנים חלק דירגו אותם, עד שהחברה הגיע לטעם המתבקש.
כעת בוולט ניתן להשיג מארז מוגבל של הגלידה, ממנו יש רק 1,500 יחידות, וזו כוללת שתי יחידות של הגלידה החדשה, 4 יחידות קראנץ' לבחירה (בטעמי שוקולד אגוזי לוז, וניל עוגיות, שוקולד ליבת נוגט או וניל ליבת נוגט), צידנית שומרת חום וקור, דף מדבקות ממותג וגלויה. מחיר המארז הוא 65 שקלים.
בהמשך השבוע ההפצה תתרחב ותפתח למכירה בפריסה ארצית בחנויות נסטלה ורשתות הקמעונות גם ליחידות בודדות במחיר 11 שקלים ליחידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה