כסף וצרכנות

מהפכה בחשבונות הבנק: בקרוב תוכלו לקבל זיכוי מיידי

צריכים לקבל או להעביר כסף במהירות? חברת הפינטק GMT משיקה עם חברת מס"ב שירות חדש המאפשר זיכוי מיידי של כלל חשבונות הבנק בישראל
מערכת ice |  5
בנקים (צילום אביב גוטליב, shutterstock, Magma Images)
בעקבות הרפורמה של בנק ישראל לקידום התשלום המיידי בישראל, חברת הפינטק GMT, הפועלת בתחום התשלומים, משיקה לראשונה בישראל שירות תשלומים מתקדם בשיתוף פעולה עם חברת מס"ב, המשמשת כתשתית הלאומית המרכזית להעברות תשלומים של המערכת הפיננסית בישראל.
במסגרת שיתוף הפעולה תציע GMT ללקוחותיה זיכוי אונליין של חשבונות כל הבנקים בישראל, מה שיאפשר לרבים הנדרשים להעברת כספים בישראל בין חשבונות שונים, כמו גם לכאלו המקבלים כסף מחו"ל או מבצעים פעולות המרה של מט"ח, לקבל את התמורה בשקלים ישירות לחשבון הבנק בזיכוי מיידי ללא בירוקרטיה ובעמלה נמוכה. בניגוד להעברות בנקאיות הקיימות היום במסגרתן הכסף מזוכה לחשבון המוטב לרוב ביום העסקים הבא, שילוב הטכנולוגיות של GMT ומס"ב יאפשר ללקוחות GMT לקבל זיכוי מיידי של תשלומים בתוך שניות.
  
השירות יוכל לסייע לרבים במקרים שונים בהם הם נזקקים להעביר תשלומים באופן מיידי כמו לדוגמה ברכישת רכב, תשלום של שכר דירה, תמיכה כספית במשפחה או בהעברת תשלום מיידית לצורך רפואי. בנוסף, שירות העברות התשלומים של GMT באונליין יהיה זמין 24/7 ויעמוד על 7 שקלים בודדים לפעולה.
אודליה משה אוסטרובסקי, מנכ"לית מס"ב, מסרה: "מס״ב מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת GMT, ושמחה להוביל את מהפכת התשלומים בישראל, באמצעות מערכת התשלומים המידיים שפיתחנו ופועלת כבר במערכת הבנקאית. הפלטפורמה החדשנית מהווה תשתית טכנולוגית לשירותי תשלום מתקדמים הניתנים ע"י הבנקים וגופים חוץ בנקאיים (כדוגמת GMT) המעוניינים לשפר את חווית הלקוח ואת השירותים הניתנים ללקוחותיהם".
ערן סרוק, מנכ"ל חברת GMT: "אנו שואפים לפשט ולשפר עסקאות פיננסיות בשקלים ובמט"ח לכל לקוחותינו הפרטיים והעסקיים ומאמינים בפריצת גבולות ובמתן פתרונות מתקדמים שנותנים ערך אמיתי ללקוח. שיתוף הפעולה עם חברת מס"ב הוא עדות למחויבות שלנו לחדשנות כלפי לקוחותינו ושותפינו. הודות לשיתוף הפעולה נוכל להקל על עשרות אלפי ישראלים שמעבירים תשלומים אחד לשני ומקבלים תשלומים מחו"ל מידי יום. אנו מודים לחברת מס"ב שנתנו בנו את אמונם, האמינו בטכנולוגיה שלנו ובחרו בנו להיות הראשונים להתחבר לטכנולוגיות של הדור הבא בעולמות התשלומים."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אבל איך זה עובד???
    אמיר 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שתי חברות רציניות,אבל איך זה עובד??? אפליקציה? כרטיס? מנוי בחברה??? לא ברור
    סגור
  • 3.
    ?
    Amir 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה כותרות והרבה מלל ושום דבר חדש.כל אחד יכול להעביר בעצמו לחשבונות אחרים במידה והוא חתום על העברות לצד ג.
    סגור
  • 2.
    העברת זהב של הבנקים עולה 12 שקל וזה מיידי (ל"ת)
    אלי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עוד שיטה לקחת כסף משבויי הבנקים
    צדק חברתי 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם המציאו: העברה רגילה העברה מיידית. עכשיו העברה און ליין.גנבים
    סגור
  • גנבים??? איך תעביר 50000 בשקלים במזומן,ללא בנקים??
    כן בטח 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם חכמים,איך תעביר סכום גדול,ללא הבנקים,וכן תשמור בבית מזומן של 200000 שקלים,בכיף
    סגור