כסף וצרכנות

אפליקציית bit בהודעה למאות אלפי לקוחות: זה השינוי החדש

האפליקציה עדכנה את המשתמשים לגבי עדכון חדש בתנאי השימוש ומדיניות פרטיות מעודכנים, זאת בעיקר בשל יציאת הכרטיס קרפור קלאב: "הוספת אפשרות הפניה מ-bit‏ להנפקת כרטיס אשראי ‏CarrefourClub על ידי חברת כאל ובאחריותה"
מערכת ice |  2
אפליקציית bit (צילום freepik)
פתחתם את אפליקציית bit לאחרונה? הודעה שקפצה על הצד עדכנה את המשתמשים לגבי עדכון חדש בתנאי השימוש ומדיניות פרטיות מעודכנים, זאת בעיקר בשל יציאת הכרטיס קרפור קלאב.
העדכונים העיקריים: "הוספת אפשרות הפניה מ-bit‏ להנפקת כרטיס אשראי ‏CarrefourClub על ידי חברת כאל ובאחריותה, הוספת שירות תשלום מהיר המאפשר להורות על תשלום באמצעות על ידי המשתמש ללא צורך באישור הוראת התשלום ב-bit (בקרוב) ‏bit בערוצים המקוונים (אתר ו/או אפליקציה) של בית עסק שהוגדרו, עדכונים בפרקי אחריות וסיכונים".
 
אגב, על הלקוחות לדעת כי על פי הוראת בנק ישראל, כדי שתוכלו להמשיך להשתמש כרגיל ב-bit, עליכם למלא מספר פרטים באפליקציה. השלמת הפרטים מחייבת את כל אפליקציות התשלומים הבנקאיות וכוללת שם מלא, תאריך לידה, מטרת השימוש באפליקציה ועוד. התהליך מתבצע באפליקציה עצמה במהירות ובקלות, ללא צורך ללחוץ על קישורים חיצוניים.
לא מזמן נפתחה באפליקציה האפשרות לשלם חשבונות. עם bit תוכלו לקבל בקשות תשלום מהעירייה ישירות לנייד, תוכלו לאשר את התשלומים בלחיצת כפתור ולעקוב אחריהם בשיא הנוחות. כדי להצטרף לשירות, סורקים באפליקציית bit את קוד ה-QR שמופיע בחשבון לתשלום, משלמים ומאשרים הצטרפות לשירות
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק אם אין עמלת המרת מט"ח בקניות במטח (ל"ת)
    אלה 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שיהיה כבר כרטיס אשראי מלא
    עג 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך לחכות
    סגור