כסף וצרכנות

השוקולד הישראלי עושה אקזיט? "זאת רק תחילת הדרך"

לאחר גיוס של 3 מיליון דולר ממשקיעים, המותג הטבעוני פנדה שנוצר בקריית טבעון ומשווק בארה"ב תחת השם 7th Heaven יופץ ברשתות השיווק בחוף המזרחי. בתפריט: טעמי קרמלח, בוטנים, נוגט, חלבה וקרם אגוזים. המייסדים והבעלים: "המטרה שאותה הצבנו לעצמנו מתממשת"
מערכת ice |  1
שוקולד מישראל (צילום shutterstock)
מקריית טבעון לאמריקה: לאחר שנכנס בסוף שנת 2022 לחנויות פרטיות בניו יורק ובפלורידה ולאחר גיוס של 3 מיליון דולר מצד משקיעים להרחבת ההפצה בתחילת 2023, מותג השוקולד הישראלי הטבעוני פנדה הנמכר בארה"ב תחת המותג 7th Heaven ייכנס החודש לראשונה לרשתות השיווק המובילות בחוף המזרחי. בסך הכל המותג יימכר בכ-700 נקודות מכירה בארה"ב וזאת בנוסף למכר באון ליין.
"אנו שמחים שהמטרה אותה הצבנו לעצמנו מתממשת", מסרו דניאל ואליה ברקת, המייסדים והבעלים של המותג פנדה. "אנו מתרגשים לראות את מוצרי המותג ברשתות שיווק מובילות בארה"ב. אנחנו רק בתחילת הדרך למימוש פוטנציאל הצמיחה של המותג האמריקאי בשוק בארה"ב וממשיכים בפעילות להרחבת ההפצה בכל צפון אמריקה".

"המטרה שאותה הצבנו לעצמנו מתממשת". דניאל ואליה ברקת, המייסדים והבעלים של מותג פנדה (צילום: יח"צ)
מותג השוקולד פנדה הוקם בשנת 2015 על ידי אליה ודניאל ברקת, טבעונים שהחליטו לפתח שוקולד שייחודו במרקם ובטעם של שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי. השניים יזמו גיוס המונים של יותר מ-6 מיליון ש"ח. את מוצרי המותג הם מייצרים במפעל החברה בקרית טבעון. כל מוצרי המותג פנדה הינם פרווה בכשרות מהדרין. המוצרים של המותג מיוצרים מקקאו שמקורו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי.

המותג האמריקאי 7th Heaven מיוצר גם הוא בטבעון והוא בעל פורטפוליו מוצרי זהה למותג הישראלי. כזכור, לפני כחודשיים, דיפלומט חברת המכירות וההפצה המובילה בישראל, החלה לשווק את המותג פנדה בישראל. סדרת מוצרי המותג פנדה כוללת טבלאות של ממתק בטעם שוקולד במשקל של 100 גרם במגוון טעמים: פנדה קרמלח עם שברי קרמל ומלח גס, פנדה קרם בוטנים במילוי קרם בוטנים, פנדה קרם נוגט במילוי קרם נוגט, פנדה קרם חלבה במילוי קרם חלבה, פנדה קרם אגוזים במילוי קרם אגוזים, פנדה לבן עוגיות עם שברי עוגיות ופנדה קלאסי.

היצע השוקולדים הטבעוניים המגוון של 7th Heaven (צילום: כפיר זיו) 
בסדרת המוצרים מוצעים גם מגוון חטיפים במשקל 45 גרם: פנדה בוטנים וקורנפלקס, פנדה קוקוס קלוי, פנדה נוגט פצפוצים ופנדה פיסטוק חלבה. עתה הוא יוצע ברשתות  .Wegmans, Stop & Shop.Giant Food, Giant Co.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוקולד מעולה
    שרית 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מאמינים שזה לא חלבי. מומלץ גם ללא טיבעוניים. מוצר טעים!
    סגור