כסף וצרכנות

לאחר הודעת שסטוביץ: עליית המחירים נכנסה לתוקף - "עד 20%"

יוקר המחיה המאמיר בישראל לא עוצר ולאחר שבימים האחרונים עלו מחירי הדלק, הודעת רשתות השיווק על עליות מחירים והאיום החות'י על כלכלת ישראל, נראה כי בקרוב ישראלים רבים יאלצו לחשוב פעמיים על הרגלי הצריכה שלהם
מערכת ice |  1
עליית המחירים של שסטוביץ' (צילום shutterstock)
במהלך השבוע עלו מחירי הדלק והחשמל ובנוסף להודעת חלק גדול מרשתות השיווק על עליית המחירים בחלק ממוצריהן, יוקר המחיה הפסיק מזמן להיות בעיה רק של השכבות המוחלשות. ברקע המלחמה והאיום החות'י בים האדום על כלכלת ישראל, שעלול להעלות עוד יותר את המחירים, הציבור הישראלי יצטרך להצביע דרך הכיס ולקבוע האם העושק יימשך, או שהרגלי הצריכה ישתנו.
שסטוביץ, כפי שדווח בחודש שעבר, מעלה את מחירי מוצריה בשיעור של עד 20%, כאשר המוצרים שמחירם עולה הם המוצרים שיש כמעט לכולנו בבית וחלקם נחשבים למוצרי צריכה בסיסיים. לדוגמא, פסטה ברילה תתייקר ב-13%, כל סדרת המוצרים של "מאסטר שף", בהם הרטבים הפופולריים, יעלו בין 7% ל-18%.
לאחר ההודעה של שסטוביץ, גיא לרר, מגיש תכנית 'הצינור' ברשת 13 שפתחה סופרמרקט משלה בבאר שבע ובו היא מרסקת את המחירים של לא מעט מותגים בשל ייבוא מקביל ועוד פתרונות, הודיעה מה יקרה למחיר אצלה.
 
לרר כתב בעמוד הצינור: "שסטוביץ מעלה מחירים. מחיר הקולגייט 12-16 שקל בערך, עוד לפני העלייה. אצלנו בסופר הצינור המחיר הוא 7.10 ש״ח ולא צפוי לעלות. עכשיו אנחנו נמצאים בפנים אז אנחנו יכולים להסביר בדיוק איך זה עובד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרם צרכנים
    אביטל 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר היחיד שנותר הוא חרם צרכנים ומציאת תחליפים תוצרת הארץ. גם עושקים את הצרכן וגם מממנים מוצרי יבוא על חשבון ייצור ישראלי. נקעה רגלנו.
    סגור