קריפטו

ארץ נהדרת תרוויח מיליונים? זה המוצר ההזוי שמציעה למכירה

ארץ נהדרת שוב מוציאה לפועל בחיים האמיתיים יציאה סאטירית שהתחילה בסדרת המערכונים 'וובוס' שעוסקת בעולם ההייטק והטכנולוגיה. זה המוצר שתנסה למכור ב-4.5 מיליון שקלים
מערכת ice |  4
נדיר אקרמן וובוס ארץ נהדרת (צילום קשת)
ארץ נהדרת ממשיכה עם הצעדים המפתיעים במערכון של חברת WEBOS והמנכ"ל נדיר אקרמן, שהפכו ללהיט בעונה החדשה של תכנית הסאטירה הוותיקה. לאחרונה השתלט הסטארטאפ הדמיוני על בניין קשת ברמת החייל, במה שהפך להיות חגיגת פורים בסגנון הייטק כולל כל הפינוקים והלוק, וכעת במערכון יש התפתחויות חדשות ברוח התקופה. הפעם, השלב הבא של נדיר הוא להשתלט על תחום אמיתי ששווה כף, ולהתחיל למכור NFT - נכס דיגיטלי, שנוצר עבור המערכון ששודר אתמול בנושא.
המערכון שיצא בתחילת העונה הנוכחית של ארץ, צוחק על תופעת הסטארטאפים, היוניקורנים, והטכנולוגיות שפרצו בשנים האחרונות, ופעם בכמה מערכונים מגיע גם כזה שמראה נוכחות בעולם האמיתי.
"וובוס" הושקה בתחילת העונה, סאטירית מא' עד ת', החל משם החברה דרך קורות חיים מוזרים ומופרכים למדי של אקרמן (אודי כגן) "לאחר סיום שירותו בצה"ל (בגיל 12) ביחידה סופר דופר סודית עבר ללמוד מדעי המחשב באופן עצמאי והסמיך עצמו לתואר דוקטור", וכן תואר על חברות שהקים ונרכשו בעשרות מיליוני דולרים, בזיליוני דולרים ואפילו שניליוני דולרים או 1.8 קריאלדים.
 
זמן קצר לאחר שהתחילו להריץ את סדרת המערכוני של וובוס, הקימו לחברה המומצאת אתר שכולל את פרטי הסטארטאפ באתר גם מוצגים המספרים של החברה: כמו 15 "פעמים תצטרך להסביר להורים מה עושה החברה (אם הבנת, תעדכן), 36 טעמים בגלידה, 120 בזיליון דולר בגיוסים, 9 מיחים בממוצ בטייטל פר עובד. 
באתר מוצגים בין היתר העובדים של החברה (השחקנים של ארץ נהדרת לפי הדמויות עם תארים מופרכים לתפקיד), לאחר מכן מציעים 'טסלה טריה לכל עובד' ומציעים: "רוצים להיות עבדים אצלנו? דלוורו עוד היום סיפור חיים. ועוד באתר המערכונים מכל העונה.
 

אתמול, נדיר הגיע למיקי ברקוביץ' וניסה לשכנע אותו למכור לו את הסל המיתולוגי כדי שיוכל להפוך אותו ל-NFT. ההימור שלנו היה שהבדיחה הסאטירית תהפוך למקרה אמיתית, ואכן, הבוקר הודיעו מהפקת התוכנית, ולא מדובר בבדיחה - כי יצירת ה-NFT שהנפיק אתמול נדיר אקרמן עומדת למכירה במרקטפלייס stashh שנבנה על תשתית הרשת של SCRT Labs. 
מדובר בפלטפורמה ישראלית וכך גם המטבע שבאמצעותו תיסחר היצירה, אם יהיה לה קונה. המחיר המבוקש הוא 965,000 במטבע sSCRT, ששווה נכון לכתיבת שורות אלה 4.84 דולר כך ששווי הנכס הדיגיטלי מסתכם בכ-4.5 מיליון דולר. בקשת מוסרים כי אם יימצא קונה, הסכום המלא ייתרם למטרה חשובה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תבדקו את עצמכם
    ענייה 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל פחות מ-5 דולר אני אקנה. מה איכפת לי
    סגור
  • 3.
    מספקים מספקים את הסחורה
    מיכל 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המערכונים קורעייייים
    סגור
  • 2.
    מזמן הם לא מספקים את הסחורה
    יערה 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מערכונים ברמת סיום בית ספר, אפילו לא מעלה חיוך, אין להם שום אמירה. לוקחים נושא, טוחנים אותו עד מיאוס וקיציס כבר מזמן מיותר שם
    סגור
  • 1.
    העניין מוצה. חבל שממשיכים עם המערכון הזה שנהיה מעיק
    אוריתוש 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    8 9
    ארץ אף פעם לא יודעים מתי לחתוך
    סגור