קריפטו

הקריפטו היומי: זה המטבע שנראה כאילו התרסק

ביטקוין רשם ירידה קלה ביום שבו רוב המטבעות רשמו עלייה. ולמה דוג'קוין נראה כאילו הוא התרסק אבל בעצם רק נשאר במקום?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik)
עלייה מתונה נרשמה היום בשוויים של רוב מטבעות הקריפטו המרכזיים, אם כי הם עדיין קרובים לרמות השפל שאליהן הגיעו בשבועות האחרונים.
ביטקוין, המטבע הגדול ביותר, היה היחיד מבין הגדולים שירד היום, אם כי שיעור הירידה היה מתון למדי – 0.23% בלבד. לעומת יום שלישי שעבר מדובר באיבוד של כ-5% מערכו של המטבע החלוץ בשוק, כאשר מחירו כעת 38,563 דולר למטבע ושווי השוק הכולל שלו הוא כ-732 מיליארד דולר.
את'ריום, המטבע השני בגודלו, עלה היום בשיעור של כאחוז וחצי, מה שלא מחק אפילו את הירידה של אתמול והשאיר אותו בערכים נמוכים בכ-5.5% לעומת לפני שבוע. מחירו הנוכחי 2,848.5 דולר למטבע ושווי השוק הכולל שלו 342 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר שהיתה בתחילת השנה הראשונה להכניס שני מטבעות לעשירייה אך מאז ירד המטבע צמוד-הדולר שלה חזרה לעשירייה השנייה, עלה בחצי אחוז בדיוק למחיר של 389 דולר למטבע ושווי שוק כולל של כ-63.3 מיליארד דולר. לעומת אותה שעה ביום שלישי שעבר מדובר על ירידה בשיעור של 3.3%.
 
ריפל, אחד המטבעות הוותיקים בשוק ואחד מאלה שנמצא רחוק ביותר מהשיא שלו, עלה במעט יותר מאחוז וחצי היום, אך עדיין נמצא בירידה של 9.1% בשבוע האחרון, כאשר מחירו עלה לטווח 62 הסנטים למטבע ושווי השוק הכולל עומד על כ-29 ושלושת-רבעי מיליארד דולר.
קרדאנו רשם את העלייה הגדולה ביותר בטבלה, עם שיעור שינוי של יותר מ-2.5% למחיר של 79 סנט למטבע ושווי שוק של 26.7 מיליארד דולר. עם זאת, גם שוויו של המטבע הזה עדיין נמוך בכמעט 11% לעומת יום שלישי שעבר.
ואילו דוג'קוין טיפס היום קלות, בשיעור של 0.6%, חזרה לטווח ה-13 סנט למטבע ושווי שוק של 17.3 מיליארד דולר. שיעור הירידה השבועי שלו היום מצביע על כמעט 18% - אך יש לזכור כי ביום שני שעבר הוא זינק בחדות לא אופיינית בעקבות רכישת טוויטר על ידי אילון מאסק, שהציע בעבר להפוך את המטבע לאמצעי תשלום על שירותי פרימיום ברשת החברתית. לכן, השער שלו לפני שבוע לא מייצג את המגמה ארוכת-הטווח שלו והירידה החדה שמצטיירת היום היא למעשה רק דריכה במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה