קריפטו

הקריסה בקריפטו נמשכת: חברה נוספת מקפיאה את הפעילות

החברה הסינגפורית Vauld, שבה מושקעים בין היתר המיליארדר פיטר תיל וענקית הקריפטו קוינבייס, הודיעה כי היא עוצרת את כל הפעולות עקב "אתגרים כספיים"

יאיר מור |  2
קריפטו בירידה (צילום vecteezy)
חברת הקריפטו הסינגפורית Vauld הודיעה אתמול (שני) על עצירת כל פעילותה באופן מיידי וללא הגבלת זמן, ואף ציינה כי היא מתכוונת לבקש מבית המשפט בסינגפור צו הקפאת הליכים.
לדברי מייסד ומנכ"ל החברה, דַרְשַאן בַּתיגַ'ה, מאז 12 ביוני משכו לקוחות החברה 198 מיליון דולר, מה שהכניס אותה ל"אתגרים כספיים" – כלומר חוסר יכולת לספק את כמות הכסף הזו. זאת לאור המצב בשוק, שהוריד באופן דרמטי את שווי הנכסים הקריפטוגרפיים שהושקעו דרכה, כך שכעת אין לה סכום כזה להעביר.
 
וולד הוא שירות להמרה והלוואה של נכסי קריפטו שהוקם ב-2019, וטוען לריביות הגבוהות ביותר בתעשייה, כגון 12.68% על המטבעות צמודי-הדולר USD Coin ו-Binance USD, ו-6.7% על ביטקוין ואת'ריום. עד כה הושקעו בו 27 מיליון דולר, בין היתר על ידי הקרנות Valar של המיליארדר האוסטרי תושב ארה"ב פיטר תיל, קוינבייס ו-Pantera. בחודש שעבר, כאשר צלזיוס הישראלית הקפיאה את הפעילות בשל קשיים דומים, לעג לה בתיג'ה ואמר כי "נשארנו 'נזילים' למרות תנאי השוק. במהלך הימים האחרונים, כל המשיכות עובדו כרגיל, וזה ימשיך להיות המצב בעתיד".
כעת, אומר בתיג'ה כי שכר שלוש חברות ייעוץ בסינגפור ובהודו כדי לייעץ לחברה על אפשרויות ליציאה מהמשבר אליו נקלעה, ובינתיים, "אנו זקוקים להבנה מצד הלקוחות של פלטפורמת וולד (לכך) שלא נהיה בעמדה (שתאפשר) לעבד בקשות או הוראות חדשות בעניין זה". עם זאת, הוא הוסיף כי "אנו בטוחים כי בעזרת היועצים הכספיים והחוקיים שלנו נוכל להגיע לפתרון שיגן באופן מיטבי על האינטרסים של הלקוחות ומחזיקי המניות בוולד".
צַ'ינגפֶּנג גַ'אוֹ, מייסד ומנכ"ל ביננס, שהיא שותפה של החברה לצורכי מסחר, כתב בטוויטר בתגובה לסיפור: "היזהרו כאשר אתם משתמשים בפלטפורמות שזקוקות למימון (על ידי) הון סיכון – לעתים קרובות אין להן עדיין מודל עסקי אמתי". מדובר בהצהרה צבועה להחריד ממי שהשותפות שלו עם החברה המדוברת העניק לה בעיני הלקוחות חותמת של אמינות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מטבע של גנבים שנסחר בפלטפורמות של גנבים.
    עמר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהלה לזהב היתה תמיד רק שבעבר אנשים סיכנו חיים ,הזיעו ודיממו בשל חלום ההתעשרות , היום אתם מפסידים כסף ,לא נורא פראיירים.
    סגור
  • 1.
    קטוגפיים
    אלכס 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה על הבורות . האם סכ"ה המציאו גרפים ובנו פרמידות. טוב .20,000 מטבעות בארסנל . מזל שפיסבוק פרשה . עולם הדמיון של הדור הנוחכי יביא קץ לאנושות. הכל וירטואל,י כנראה האדם גם מיותר. תנו מקום ליצוריים הדמיונים, להשטלת על העולם.
    סגור