קריפטו

בורסת הקריפטו Coinbase קיבלה אישור לפעול בסינגפור

על רקע הקשיים בשוק הקריפטו העולמי, בורסת המטבעות הקריפטוגרפיים האמריקאית Coinbase מתרחבת לחו"ל: היום קיבלה החברה מהבנק המרכזי של סינגפור אישור עקרוני לספק מוצרים ושירותים אסימון דיגיטלי מוסדרים במדינת האי. בשנה שעברה הודיעה החברה שסינגפור תהיה אחד ממרכזי הפיתוח הטכנולוגיים שלה
מערכת ice | 
בורסת הקריפטו קוינבייס (צילום shutterstock)
בורסת המטבעות הקריפטוגרפיים Coinbase (קוינבייס), שבסיסה בארצות הברית, קיבלה רישיון רגולטורי לפעול בסינגפור. הבנק המרכזי של סינגפור, המהווה את הרשות המוניטרית במדינה (MAS), העניק היום (שלישי) ל-Coinbase אישור עקרוני לספק מוצרי ושירותי מטבע דיגיטלי מוסדרים במדינת האי.
האישור הרגולטורי של Coinbase מגיע כאשר שוק הקריפטו נותר בלחץ, כשכ-2 טריליון דולר נמחקו משווי השוק עם מטבעות מרכזיים כמו ביטקוין ואת'ר שהפסידו השנה, וכן קריסת פרויקטים גדולים ופשיטות רגל בין חברות שהתפשטה ברחבי התעשייה. 
גם Coinbase עצמה הודיעה ביוני שהיא מפטרת 18% מכוח העבודה שלה. ובכל זאת, הבורסה הקריפטוגרפית האמריקאית דחפה קדימה את ההתרחבות הבינלאומית ומבקשת להעסיק אנשים בשווקים חדשים באירופה.
 
Coinbase ביצעה השקעות קבועות בסינגפור. בשנה שעברה הודיעה החברה שסינגפור תהיה אחד ממרכזי הפיתוח הטכנולוגיים שלה. מדינת האי היא גם המרכז לעסקים של Coinbase המתמקדים במשקיעים מוסדיים באזור אסיה-פסיפיק. "השגת אישור עקרוני זה מ-MAS הוא צעד חשוב, שכן אנו מתכננים להשיק את חבילת המוצרים המלאה שלנו של מוצרים קמעונאיים, מוסדיים ואקולוגיים", נכתב בבלוג של Coinbase היום (שלישי).
MAS הסינגפורית נתנה אישורים כאלה ל-15 חברות שונות, שכן סינגפור מחפשת לבנות את המוניטין שלה כמרכז גלובלי מוסדר לתעשיית מטבעות הקריפטו. בעוד שהבנקים המרכזיים הזהירו מפני הסיכונים ה"ספקולטיביים" של מטבעות קריפטוגרפיים וניסו להדק את הכללים סביב המסחר למשקיעים קמעונאיים, הם עדיין מנסים למשוך עסקים לסינגפור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה