תרבות ופנאי

מלי לוי החלה ללמוד נגינה: "החברות שלי צוחקות עלי"

מלי לוי, שהוציאה במהלך הקריירה שני אלבומים ומספר סינגלים, החלה ללמוד נגינה על פסנתר. לוי: "אני מנגנת כרגע באצבע אחת. אעדכן ברגע שתהייה לי לפחות נעימה אחת לנגן, יהונתן הקטן, משהו"
רוני שיינר | 
מלי לוי (צילום יחצ)

השחקנית והדוגמנית מלי לוי החלה ללמוד נגינה על פסנתר. בנוסף לשיעורים עצמם, לוי בחרה גם בקונספט של לימוד עצמי באמצעות ספר, בו מקבלים הקוראים הדרכה כיצד לנגן שירים מוכרים. 

"מה אתם יודעים, אני מצליחה קצת להתמיד", חשפה לוי. "האמת היא שאני מנגנת כרגע באצבע אחת. אני אשאיר קצת מקום לדמיון. אעדכן ברגע שתהייה לי לפחות נעימה אחת לנגן, יהונתן הקטן, משהו". 
 



לוי החלה את דרכה המוזיקלית כזמרת בשנת 2003, אז הקליטה את האלבום "להיות צלול", יחד עם בן זוגה, כדורגלן העבר שמעון גרשון ועם אחיו שבתאי גרשון. אלבום זה הוליד את הלהיט "שמיים כחולים".

שנתיים אחרי, הוציאה לוי את הסינגל "מאוהבת", ואת "ביי ביי", דואט עם הזמר אודי דוד. בשנת 2006 יצא אלבום הסולו הראשון שלה. בשנת 2015 הוציאה לוי את הסינגל "פתאום לבד", עם שמעון גרשון. השיר הגיע למקום התשיעי במצעד השבועי של מדיה פורסט. 
בשנה שעברה יצא שיר חדש של לוי, "אחרי הכל", העוסק בהצלחות ובכישלונות של חייה. על המילים והלחן הופקדו רובי פאייר ואליה רוסיליו, שאחראי על להיט הענק של עומר אדם, "שני משוגעים".   

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה