תרבות ופנאי

כוכבת הריאליטי הגישה תלונה למשטרה: "מקווה שלא יקרה יותר"

הדוגמנית אן זיוי שיתפה בתיעוד ממצלמות האבטחה בקניון ברמת גן, אשר ניתן לראות בו שתי עוברות אורח אשר גנבו סחורה בשווי אלפי שקלים מדוכן שהציע תכשיטים המשווקים על ידי זיוי. אחת מהנשים התקשרה להתנצל על כך, אמנם אשת העסקים בחרה להגיש תלונה למשטרה
מערכת ice | 
אן זיוי (צילום שילת מזרחי)
משפיענית הרשת ואשת העסקים אן זיוי, אשר פרצה לחיינו בתכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" שבה השתתפה יחד עם חברתה ירדן ויזל, הגישה תלונה במשטרה בעוון גניבה בשווי אלפי שקלים מאחד מהסניפים של בית העסק שבבעלותה.
זיוי היא הבעלים של רשת חנויות אשר מציעה מגוון תכשיטים לנשים ולגברים. לאחרונה היא גילתה כי כמה תכשיטים שלה בשווי אלפי שקלים אשר נמכרים בדוכן בקניון ברמת גן נגנבו על ידי שתי עוברות אורח. את הגניבה היא גילתה בעזרת תיעוד ממצלמות האבטחה של הקניון, והתברר בהמשך כי אותן הנשים גנבו גם מבעלי עסקים אחרים. הכוכבת פרסמה את התיעוד המדובר, ואחת הנשים אף חייגה אליה והודתה כי גנבה את הסחורה וכמובן החזירה לה אותה. בסטורי שהעלה לאינסטגרם כתבה: "אין לגיטימציה לגניבה, מקווה שדברים כאלו לא יקרו יותר".
אין ספק כי מדובר במכה כואבת עבור בעלת העסק, אולם נראה כי למרות שהסחורה הוחזרה אליה היא לא מיהרה להתחרט, וזו בחרה להגיש את התלונה כרגיל במטרה למנוע גניבות עתידיות שכאלה ע"י הנשים שהוזכרו, וכן בשביל להרתיע פושעים עתידיים מביצוע עבירות דומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה