תרבות ופנאי

אייל גולן בהישג ענק: זה הפרס שקיבל - ועורר סערה

בשל פועלו בזמן המלחמה והעלאת המורל, אייל גולן זכה לתעודת הוקרה מטעם הכנסת שהוענקה לו ע"י חה"כ ניסים ואטורי. על גבי התעודה נכתב: "התעודה מוענקת בזאת על פועלך ותרומתך לחיילי וחיילות צה"ל במלחמת חרבות ברזל"
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום גירץ הפקות)
היום (שלישי), יו"ר הכנסת ניסים ואטורי העניק לאייל גולן תעודת הוקרה לזמרים מטעם הכנסת, אשר נכתב בה: "תעודת הוקרה מוענקת בזאת על פועלך ותרומתך לחיילי וחיילות צה"ל במלחמת חרבות ברזל". מלבד לגולן, גם הזמרים קובי פרץ והראפר סבאלימינל קיבלו תעודה זהה.
גולן מסר למאקו: "ההוקרה היחידה שמגיעה היא לגיבורים שלנו, לחיילים שלנו ששומרים עלינו, לאלו שנפלו בקרב ומשפחותיהם. כל מה שעשיתי הוא המובן מאליו מבחינתי, זה שירות המילואים שלי, יחד עם כל עם ישראל שתרם, התנדב והתאחד וזה הכוח שלנו. עם ישראל חי”. חשוב לציין כי ע"פ כללי ועדת האתיקה, חברי כנסת אינם רשאים לחלק פרסים ותעודות "בשם הכנסת", והמעשה של ואטורי נחשב לעבירה.
 
נזכיר כי מאז ה-7 לאוקטובר אייל גולן התגייס למילואים, הופיע למעלה מ-100 הופעות לחיילים בבסיסים ומרכזי כינוס ברחבי הארץ, ביקר פצועים בבתי-חולים ושיקום, ניחום אבלים ופעל באופן נרחב למען ההסברה להשבת החטופים וכמו כל המדינה, התגייס לתרום כמה שיותר למען המורל, האחדות ואהבת החינם שמאפיינת אותנו.
בתגובה לטענות, ואטורי מסר למאקו: "הענקתי כסגן היו"ר, אם זה בשם הכנסת? זה לא עבר את הנשיאות ולא דרך היו"ר - אני הענקתי והיה גם טקס רשמי בכנסת. ה נערך לפי התקנון לפי הדרישה של טקסים. הייתה דרישה שנכתוב 'הכנסת' מתחת ללוגו, כי אני לא יכול להוציא תעודה מהכנסת שזה לא מתויג תחת המוסד. כשם שאני סגן היו"ר ומבקשים ממני להימנע מפגישות עם מדינות מסוימות כי זה לא מתאים כי אני דמות בדרגה מסוימת".
עוד הוסיף: ":גם כשאני מעניק תעודה כסגן יש לזה משמעות. מי שזה מפריע לו אני מקווה שיבין שהמטרה היא עזרה לחיילי צה"ל וזה מה שאני עושה וכל מי שעזר לי בחמ"ל. אני יודע שכל עם ישראל התנדב ותרם. מישהו צריך לבוא ולהגיד תודה לפעמים. זה לא כל דבר מובן מאליו שעם ישראל מתנדב. אני החלטתי להרים את הכפפה ולהגיד תודה לאנשים, אני דמות רשמית בכנסת ואי אפשר להתעלם מהדבר הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלך העורב אצל הזרזיר
    גיל 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה עלוב האיש הזה. פני המדינה כפני ס. יו"ר הכנסת. כך נראה עם סגולה.
    סגור