תרבות ופנאי

מה קשור? השלישייה עלתה בהפתעה לבמה בהופעה של עומר אדם

אחרי ההגבלות של פיקוד העורף, הזמר האהוב עומר אדם פתח את הופעתו הראשונה מתוך ארבע בפארק הירקון. באמצע ההופעה הפתיעו שלישיית הקומיקאים האגדית "שלישיית מה קשור", שקרעו את הקהל מצחוק "צריך להגיד אותך למשטרה"

מערכת ice | 
שלישיית מה קשור
בהופעתו הראשונה של עומר אדם מתוך ארבע בפארק הירקון, הפתיעו שלישיית מה קשור את הזמר המוכר באמצע הופעתו, כשפתחו השלישייה בקטע סטנד אפ חמוד שגרם לכל הקהל לבכות מצחוק.
על פי סרטון של "ערב טוב עם גיא פינס", שלישיית מה קשור נצפו עומדים על הבמה עם עומר אדם, ציון ברוך אמר בהלצה: "צריך להגיד אותך למשטרה, שלא הודעת שיש לך מאה אלף מוזמנים". הזמר האהוב הגיב באינסטינקט: "סליחה".
 
שלום מיכאלשווילי המשיך: "עומר דבר שני, אתה צריך לבקש סליחה מהשכנים שלך במשמר השבעה נשמה שלי", עומר אדם הגיב שוב: "סליחה". שלום צחק על האינסטינקט של עומר אדם: "רגע עוד לא שמעת על מה, חכה עם הסליחה".
עומר אדם הגיב: "אני קודם כל מבקש", ישראלוף המשיך: "הוא מתנצל ואז", שלום אמר: "אתה צריך לבקש סליחה מהשכנים שלך, העברת להם את נסרין בתור שכנה". אסי המשיך את הבדיחה: "שתדע, שבכל פעם שמזמינים משטרה, זה ערב שלא הזמנת את נסרין", עוד חיקה אותה: "היא מתקשרת למשטרה 'אני עם ילד, אני רוצה לישון מוקדם'".
מיכאלשווילי העביר נושא: "רגע עומר, תעשה לי טובה, מה עם סליחה שקנית פודל ב-12 אלף חיים שלי? מי קונה פודל ב-12 אלף אבא?", עומר אדם תיקן אותו: "אני אימצתי". אסי צחק ואמר: "עומר תלמד, כלב לא קונים, פודל מאמצים. תראה איזה יופי, אני ושלום אימצנו את ציון".
שלום מיכאלשווילי סיים את המופע הקצר בנימה מרגשת: "אבל חבר'ה, עזבו אתכם, אנחנו רק יורדים עליו. עומר חיים שלי, זה הזמן להרים לך, ללב הענק שלך ועל כל מה שעשית במלחמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה